Často kladené otázky
Prehľadávajte medzi +700 článkami dokumentácie Hostico
Zisti hlavné príčiny, prečo tvoja webová stránka nefunguje správne a ako rýchlo vyriešiť tieto problémy.
Objavte, prečo je písaná podpora (live chat, tiket) preferovaná pred telefonickými hovorami na technickú podporu. Hostico ponúka rýchle a zdokumentované riešenia, dostupné 24/7.
Tento článok vysvetľuje, ako môžete overiť určité aspekty phishingovej e-mailovej správy.
Procedúra migrácie môže byť zložitá. Tento článok vám poskytne všetky informácie, ktoré potrebujete.
V tomto článku vám poskytneme niekoľko tipov, ktoré by ste mali dodržiavať, aby ste zostali čo najviac chránení pred útočníkmi.
ModSecurity je firewall pre webové aplikácie, ktorý chráni stránky pred hrozbami, ako sú SQL injekcie, škodlivé kódy a prevzatie relácií.
Web hosting je virtuálny priestor, kde sú uložené súbory a zdroje webovej stránky, ako aj súvisiace e-maily. Zistite viac o jeho dôležitosti!
Šírka pásma je schopnosť siete prenášať dáta na internete v čase, ovplyvňujúca mesačný prenos účtov webového hostingu.
Je potrebné dodatočné monitorovanie hostingových služieb? Zistite, ako Hostico zabezpečuje technickú podporu 24/7 a aké riziká so sebou nesú externé systémy.
Ponúkame vzdialenú pomoc cez TeamViewer len v extrémnych situáciách, na iniciatívu tímu Hostico. Kontaktujte nás pre viac informácií.
Zisti, ako môžeš uložiť konverzáciu z podpory LiveChat Hostico jednoduchou žiadosťou k technikovi podpory.
Ponúkame ovládací panel Plesk, ideálny na jednoduché spravovanie webových stránok a e-mailov. Zistite viac o rozhraní Power User View a jeho funkciách.