Podmienky a ustanovenia

Podmienky a pravidlá používania

Awesome Projects LLC
Awesome Projects LLC
Obsah

I. Všeobecné
II. Zmluvné podmienky
III. Použiteľnosť
IV. Financie
V. Oblasti
VI. Zodpovednosť
VII. Integrita údajov
VIII. Podpora / Asistencia
IX. Pravidlá plánu RESELLER / plán VPS
X. Politika obsahu
XI. Politika používania
XII. Zdroje
XIII. Platnosť

I. Všeobecné

Používanie slova "Hostico" v týchto podmienkach a ujednaniach identifikuje spoločnosť S.C. Awesome Projects S.R.L. so sídlom v Maramureši, Sighetu Marmației, Str. Mihai Viteazu č. 8 ako poskytovateľa služieb. Služby ponúkané spoločnosťou Hostico sú určené jednotlivcom, právnickým osobám, právnym inštitúciám atď., ktorí majú právnu spôsobilosť byť súčasťou zmluvnej spolupráce. Podmienky, okolnosti a popisy fungovania ponúkaných služieb, na ktoré sa odkazuje v tomto dokumente vo forme externých odkazov, sú neoddeliteľnou súčasťou týchto Podmienok a ujednaní. Dodatočné podmienky a ujednania, aj keď sú známe, nie sú súčasťou tohto dokumentu, pokiaľ nie sú výslovne zavedené a vzájomne uznané.

Hostico je výhradným vlastníkom všetkých materiálov a informácií dostupných na Webovej stránke. Klienti alebo návštevníci Webovej stránky nebudú môcť kopírovať, reprodukovať, distribuovať, verejne komunikovať alebo znovu prenášať akékoľvek takéto materiály alebo ich časti, v akejkoľvek forme a akýmikoľvek prostriedkami.

Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť poskytované služby v prípade porušenia nižšie uvedených ustanovení alebo v prípade absencie včasnej reakcie na tieto porušenia. Hostico si tiež vyhradzuje právo zverejniť informácie o zákazníkovi v súlade s Zásadami ochrany osobných údajov na splnenie akýchkoľvek právnych požiadaviek. V prípade, že táto zverejnenie nemusí zostať dôverné, zákazník bude v tejto súvislosti informovaný.

Hostico si vyhradzuje právo zmazať akýkoľvek účet s 15-dňovou výpovednou lehotou. Akýkoľvek pojem, ktorý nie je uvedený v tomto dokumente, je otvorený na interpretáciu a zmenu zo strany Hostico bez predchádzajúceho upozornenia.

II. Zmluvné podmienky

Akceptácia týchto obchodných podmienok je nevyhnutná pre akúkoľvek snahu o nákup služieb ponúkaných spoločnosťou Hostico. V okamihu zadaní objednávky klient preberá iniciatívu zmluvnej spolupráce so spoločnosťou Hostico. Túto iniciatívu okamžite potvrdíme, avšak toto potvrdenie neznamená povinnosť pre klienta alebo spoločnosť Hostico pokračovať v aktivácii objednávky. Vyhradzujeme si právo prijať alebo odmietnuť objednávku klienta po preskúmaní pravdivosti a úrovne dôvery, ktorú klient preukazuje ohľadom objednávky.

Objednaním klient vyhlasuje a zaručuje na svoju vlastnú zodpovednosť, že má právnu spôsobilosť zakúpiť služby ponúkané spoločnosťou Hostico pre seba alebo pre spoločnosť, ktorú zastupuje.
Sú povinní vyplniť všetky polia týkajúce sa ich identifikácie správnymi a platnými údajmi, ktoré sú potrebné na spoluprácu so spoločnosťou Hostico. Klient si je vedomý, že poskytnutie nesprávnych alebo neúplných informácií môže ovplyvniť schopnosť spoločnosti Hostico poskytovať zmluvné služby a v určitých situáciách môže viesť k odmietnutiu aktivácie týchto služieb spoločnosťou Hostico. Údaje zadané klientom sú spracovávané a spravované v súlade s Zásadami ochrany osobných údajov ako aj Zmluvou o spracovaní údajov.

III. Použiteľnosť

Tieto ustanovenia sa vzťahujú na všetkých klientov Hostico, ktorí sú držiteľmi akýchkoľvek balíkov alebo služieb ponúkaných na webovej stránke, pričom využívanie poskytovaných služieb prebieha iba pod týmito Podmienkami a Ustanoveniami. Tieto sa vzťahujú na všetky zmluvné vzťahy medzi klientom a Hostico. Zákon, podľa ktorého tieto podmienky fungujú, je ten platný v čase začatia spolupráce. Služby ponúkané spoločnosťou Hostico v rámci zmluvy sú tie dostupné na webovej stránke Hostico.

Identifikovanie všetkých možných interpretácií týchto Podmienok a ustanovení, ako aj pokrytie všetkých možných situácií, ktoré sa môžu vyskytnúť, je takmer nemožné. Preto akákoľvek situácia alebo podmienka, ktorá nie je priamo alebo nepriamo uvedená alebo riešená v tomto dokumente, spadá pod interpretáciu spoločnosti Hostico.

IV. Finančný

Všeobecné

Aktuálne ceny sú tie, ktoré sú zobrazené na webovej stránke Hostico.
V závislosti od zvoleného služby sa môže líšiť fakturačné obdobie. Všetky platby budú uskutočnené na základe pro forma faktúry vystavenej spoločnosťou Hostico. Klient súhlasí s tým, že za služby zaplatí vopred za obdobie, počas ktorého budú poskytované.
Bez ohľadu na menu používanú na zobrazenie cien, faktúry a platby budú spracované v RON podľa výmenného kurzu BNR na deň fakturácie, v súlade s platnou legislatívou.

Doprava

Faktúry sú zasielané v elektronickom formáte prostredníctvom e-mailu ako prílohy a môžu byť kedykoľvek stiahnuté z klientskeho účtu. Na požiadanie môžu byť taktiež zaslané s podpisom oprávnených osôb. V prípade, že klient požiada o zaslanie faktúr v papierovom formáte, náklady na dopravu ponesie klient.

Odloženie/Pozastavenie/Reactive

Hostingové služby ponúkané spoločnosťou Hostico sú aktívne predvolene po dobu 7 dní po termíne uvedenom na pro forma faktúre.
Služby, ktoré Hostico zakupuje od iných poskytovateľov (napr. domény, licencie, SSL certifikáty), je možné predĺžiť iba v čase platby, pričom majú expiračnú dobu rovnakú ako termín na pro forma faktúre.
Zákazníci majú možnosť požiadať o odloženie platby za hostingové služby Hostico kedykoľvek. Odloženie môže byť schválené na maximálne obdobie 14 dní od termínu súvisiaceho s hostingovým balíkom. V mimoriadnych prípadoch, na základe podrobného posúdenia situácie tímom podpory Hostico, môže byť zohľadnená potenciálna výnimka, ktorá umožní odloženie platby presahujúce 14 dní.

Zákaznícke účty, ktoré nezaplatili poplatky za služby najneskôr 7 dní po dátume splatnosti uvedenom na pro forma faktúre, budú automaticky pozastavené v neprítomnosti dôkazu o platbe alebo žiadosti o odklad.
Dôkaz o platbe povedie iba k aktivácii/reaktivácii objednaných/držaných služieb, daňová faktúra bude vydaná iba v momente, keď bude zaplatená suma viditeľná v jednom z bankových účtov Hostico.
Hostico si vyhradzuje právo znovu otvoriť/reaktivovať účty iba po úplnom zaplatení všetkých dlžných súm zákazníka.

Neplatenie

Hostico si vyhradzuje právo odpočítať z platnosti obdobia služieb zaplatených vopred na kompenzáciu dlžných súm zo strany klienta za poskytnuté, ale nezaplatené služby.
Kompenzácia touto metódou bude založená na vystavených proforma faktúrach.
Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť účet klienta v prípade nezaplatenia faktúry do dátumu splatnosti uvedeného na vystavenej faktúre.
Ak nezaplatenie presiahne 30 dní, účet spolu so všetkými existujúcimi dátami na ňom bude automaticky odstránený zo servera.
Akákoľvek následná žiadosť týkajúca sa získania alebo obnovenia údajov na účte v čase odstránenia, v prípade, že záloha na tieto údaje stále existuje, bude riešená v rámci minimálne 2 hodín podpory pre zdieľané balíčky bez práv Reseller, resp. 4 hodiny podpory pre balíčky s právami Reseller alebo VPS.
Dodatočný čas potrebný na obnovu bude závisieť od typu hostingového balíka, ako aj od množstva súvisiacich údajov.
Požadované hodiny podpory potrebné na obnovu budú určené a oznámené klientovi po analýze vykonanej technickými operátormi Hostico.

Upgrade / Downgrade

Klient má možnosť upgradovať alebo downgradeovať zakúpené služby kedykoľvek. Pri upgrade sa účtuje iba rozdiel medzi pôvodným balíkom a balíkom, na ktorý sa upgrade vykonáva, za zostávajúci čas zaplatený vopred za pôvodný balík. Pri downgradu sa zostávajúci kredit môže použiť na predĺženie súvisiacej služby, avšak odporúčame konzultovať s tímom Hostico ohľadom vašich konkrétnych potrieb pred vykonaním týchto operácií.
Kredit za downgrade sa počíta iba za celé mesiace zaplatené vopred, v súvislosti s dátumom žiadosti o operáciu a nasledujúcim dátumom splatnosti.
Operácie upgrade/downgrade alebo prechody na novú ponuku sa vykonávajú bez poplatku iba raz v rámci 60-dňového obdobia. V prípade novej žiadosti tohto typu počas tohto obdobia si Hostico vyhradzuje právo účtovať poplatok za procedúru v rámci podpory.
Operácie upgrade/downgrade, ktoré zahŕňajú konsolidáciu účtov, bez ohľadu na časový rámec, v ktorom sa vykonávajú, budú účtované v rámci zakúpených hodín podpory.
Operácie upgrade/downgrade, ktoré zahŕňajú zmenu ovládacieho panela, vykonané na základe žiadosti klienta, budú účtované v rámci zakúpených hodín podpory.

Sl services, pre ktoré prezentácia používa hodnoty medzi minimálnou a maximálnou ('od' - 'do'), je cena zobrazená pre minimálne hodnoty. Dostupné hodnoty až do prezentovanej maximálnej hodnoty si môžu byť zvolené za poplatok ako počas procesu objednávania, tak aj neskôr.

Garancia vrátenia peňazí

Zákazník má právo požiadať o vrátenie peňazí za služby zaplatené spoločnosti Hostico kedykoľvek, avšak ich vrátenie bude vykonané za nasledujúcich podmienok:

  • ak je žiadosť podaná do 30 kalendárnych dní od aktivácie objednávky, zákazníkovi bude vrátená celá suma okrem prípadov, ktoré zahŕňajú migráciu údajov od externého poskytovateľa, v takomto prípade bude zadržaná suma zodpovedajúca hodinám podpory potrebným na prenos;
  • ak je žiadosť podaná viac ako 30 kalendárnych dní po aktivácii objednávky zákazníka, bude vrátená len suma za zostávajúce celé mesiace zaplatené (vo vzťahu k dátumu podania žiadosti o operáciu a nasledujúcemu dátumu splatnosti);
  • Ak bola žiadosť už podaná na predmetnú doménu, klientovi bude vrátená iba suma za zostávajúce celé mesiace zaplatené (v súvislosti s dátumom žiadosti o operáciu a nasledujúcim dátumom splatnosti);
  • ak požiadavku už podal daný klient, vráti sa mu iba pomerná časť za zostávajúce celé mesiace (v súvislosti s dátumom podania požiadavky a nasledujúcim dátumom splatnosti);
  • Ak klient využíva ponuku, ktorá zahŕňa bezplatné služby (napr. domény, licencie, ssl certifikáty), ich hodnota sa odpočíta z celkovej sumy, ktorá má byť vrátená.

Platby nebudú vrátené za:

  • služby, ktoré sú zakúpené prostredníctvom Hostico v prípade poskytnutia alebo rezervácie týchto služieb zo strany Hostico. Služby, ktoré spadajú do tejto kategórie, zahŕňajú, ale nie sú obmedzené na: registráciu a obnovu domén, softvérové licencie, ssl certifikáty atď.;
  • obnovenie záloh súvisiacich s hostingovými účtami po ich vymazaní, bez ohľadu na dôvod, ktorý viedol k ich vymazaniu;
  • služby pozastavené alebo ukončené v dôsledku porušenia týchto podmienok a pravidiel bez ohľadu na to, či boli zistené priamo členmi tímu Hostico alebo oznámené treťou stranou;

Požadovaná suma bude spracovaná spoločnosťou Hostico najviac do 15 pracovných dní na účet, z ktorého bola zaplatená, alebo na iný účet uvedený klientom;
Vrátenie bude potvrdené v čase spracovania vydaním opravnej faktúry, ktorá predstavuje ekvivalent sumy, ktorá má byť vrátená;
Obdobie medzi vydaním opravy a skutočným pripísaním príslušnej sumy na účet klienta nie je pod kontrolou spoločnosti Hostico, pretože je určené postupmi a dobou medzi bankovými prevodmi;

Z čiastky, ktorá má byť vrátená, sa odpočíta akákoľvek suma, ktorú klient dlhuje na základe neuhradených proforma faktúr vystavených za poskytnuté služby.

Zmeny cien

Vyhradzujeme si právo kedykoľvek upraviť sadzby uplatňované na služby prezentované na stránke.
V prípade, že sa nové sadzby budú vzťahovať na aktuálne služby klientov, budú o tom informovaní minimálne 30 kalendárnych dní predtým, ako nadobudnú účinnosť.
Čo sa týka zmeny sadzieb uplatňovaných na uzatváranie nových služieb, minimálna lehota na oznámenie je minimálne 7 kalendárnych dní.
Služby platené vopred nebudú ovplyvnené zmenami sadzieb, ktoré sa uskutočnia, s výnimkou času ich obnovy.
V prípade zmien sadzieb, ktoré tiež zahŕňajú zmeny konfigurácie pre uzatvorené služby, budú tieto prevedené na nové konfigurácie s príslušnými cenovými hodnotami alebo konfigurácie čo najbližšie k existujúcim konfiguráciám.

Spracovanie platieb

V závislosti od typu klienta, spôsobu platby, dátumu transakcie a dátumu inkasa platby môže ísť o automatizovaný alebo manuálny proces podania žiadosti. Pod automatizovaným alebo manuálnym spracovaním rozumieme priamu účasť predajcu Hostico v procese spracovania.
Daňové faktúry za platby vykonané kartou budú vydané iba do predposledného pracovného dňa v mesiaci. Platby vykonané v dňoch nasledujúcich po tomto v rovnakom mesiaci budú zodpovedať daňovým faktúram vydaným v nasledujúcom kalendárnom mesiaci podľa ich zobrazenia na bankovom výpise.
Bez ohľadu na spôsob spracovania platby alebo dátum vydania daňovej faktúry budú zaplatené služby aktivované čo najskôr zo strany Hostico po potvrdení platby od spracovateľa platieb.

Hostico ponúka možnosť uložiť údaje o karte na platformách partnerských spracovateľov platieb.
Tak môže zákazník kedykoľvek pridať jednu alebo viac kariet do svojho klientského účtu a používať ich na platenie faktúr bez toho, aby musel prechádzať celým procesom platby zadaním údajov o karte a následným potvrdením platby.
Okrem manuálneho použitia uložené karty na faktúry zakúpených služieb, môže byť tiež nastavená na opakované platby za jednu alebo viac služieb, takže hneď ako je vystavená faktúra za túto službu, potrebná suma na jej obnovu bude automaticky stiahnutá z príslušnej karty.
Aktivovaním opakovanej platby zákazník udeľuje Hostico právo zbierať alebo stiahnuť príslušnú sumu zodpovedajúcu hodnote obnovy služby, za ktorú bola aktivovaná opakovaná platba.
Opakované platby, ktoré sú vyzbierané a spracované, podliehajú všeobecným pravidlám pravidla vrátenia peňazí.

Vydávanie proforma faktúr vykonáva Hostico automaticky v čase fakturácie služieb, na základe kontaktných údajov a fakturačných informácií súvisiacich so službou, údajov vyplnených a poskytnutých klientom.
Informácie na proforma faktúre (nepreplatenej faktúre) môže meniť iba klient, pokiaľ je v štádiu proforma. Zmena týchto informácií nie je už možná po spracovaní platby a vydaní daňovej faktúry.
Aby sa informácie na proforma faktúre objavili aj na daňovej faktúre, musia sa údaje plátcu z transakcie, údaje poskytnuté bankou a platobným procesorom, zhodovať s nimi. Inak bude informácia na daňovej faktúre zmenená Hosticom, aby zodpovedala údajom plátcu.
Zodpovednosť za zabezpečenie toho, aby údaje, z ktorých sa platba má vykonať, zodpovedali údajom na proforma faktúre, leží na klientovi v čase vykonávania platby.
V určitých situáciách, ak sa údaje plátcu líšia od údajov na proforma faktúre, si Hostico vyhradzuje právo kontaktovať klienta na objasnenie situácie, pokiaľ ide o poskytnutie ďalších informácií pre presnú fakturáciu.
Úprava údajov na daňovej faktúre je možná s niekoľkými výnimkami, pred ich odoslaním do národného systému E-Faktúra, a to len za aktuálny mesiac, pred predložením účtovnej situácie.

Úver / Prostriedky

Klient má možnosť vkladať sumy na svoj účet vo forme kreditu alebo prostriedkov, ktoré klient využije na platenie budúcich faktúr.
Faktúra vygenerovaná na pridanie kreditu bude podliehať daňovej legislatíve platnej pre klienta, ktorá určuje uplatnenie a výšku sadzby DPH.
Kredit pridaný na účet klienta nebude obsahovať príslušnú zaplatenú DPH, ale pri využívaní alebo uplatnení kreditu na platenie faktúry sa DPH na nej nebude musieť platiť.
Použitie a uplatnenie súm bude rozhodované klientom a vykonané ručne, nebudú používané ani uplatňované automaticky.
Kredit môže byť uplatnený na faktúry iba v prípade, že jeho hodnota je rovná alebo vyššia ako suma faktúry pred uplatnením DPH. Čiastkové platby, konkrétne použitie kreditu na platenie faktúry s hodnotou vyššou ako je hodnota kreditu, nie sú možné.
V prípade, že jedna alebo viac služieb klienta boli obnovené vopred alebo spotrebovali viac zdrojov ako je pridelené, Hostico si vyhradzuje právo použiť tieto sumy na s nimi súvisiace vygenerované faktúry.
Finančný stav kreditu/prostriedkov je trvalo dostupný v účte klienta.
Pri použití kreditu na platenie za určité služby sa podľa platnej legislatívy príslušné proforma faktúry stanú Odhadmi poskytovania služieb.
Jediný okamih, keď je vydaná daňová faktúra súvisiaca s kreditom, je v momente generovania faktúry na jeho pridanie.
Minimálna suma, ktorá môže byť vložená, je 10,00 €, a maximálna je 1000,00 €. Celkové dostupné prostriedky v akomkoľvek okamihu nemôžu presiahnuť sumu 1000,00 €.

Propagácie

V prípade ponúk s bezplatnými produktmi/službami ich je možné využiť len na zariadeniach a sieti Hostico. V prípade prevodu služieb k iným poskytovateľom/registrátorom bude klientovi účtovaná suma zodpovedajúca aktivácii týchto služieb. Hostico si vyhradzuje právo kedykoľvek ukončiť platnosť propagačnej ponuky.

Pokiaľ ide o služby ponúkané zadarmo alebo tie, ktoré sú v aktívnej akcii, zvyčajne sa ponuky vzťahujú iba na prvý rok používania, s požiadavkou, že v druhom roku musí byť zaplatená plná cena služby, ak je požadované predĺženie. Hostico môže z tejto pravidla oslobodiť akékoľvek služby, ktoré považuje za vhodné, na neurčitý čas.

Vydávanie faktúr, ako aj aktivácia alebo reaktivácia súvisiacich služieb, sa budú vykonávať počas pracovných hodín obchodného oddelenia, s výnimkou sviatkov a zákonných dní voľna.

V prípade porušenia predložených podmienok si spoločnosť Hostico vyhradzuje právo zablokovať vrátenie peňazí klientovi.

Propagačné kupóny

Promočné kupóny sú štruktúrované do niekoľkých kategórií podľa platnosti, možného počtu využití a dátumu spustenia. Táto stránka bude zobrazovať dostupné promočné kupóny v pravidelných intervaloch spolu s hostingovými balíčkami/službami a obdobím, na ktoré sa vzťahujú.

  • Týždenné kupóny

Každý týždeň od pondelka do nedele bude náhodne vybraný hostingový balík, ktorý bude profitovať z propagačného kupónu. Výška zľavy a minimálne obdobie nákupu sa bude týždenne meniť, čím sa priamo ponúka príležitosť vybrať si správny balík za zníženú cenu.

  • Flash kupóny

Tieto kupóny budú platné iba 24 hodín, avšak krátka platnosť bude kompenzovaná vyšším percentom zľavy v porovnaní s ostatnými kupónmi.

  • Mesačné kupóny

Vzhľadom na to, že nie všetci máme potrebné zdroje na identifikáciu krátkodobých kupónov, rozhodli sme sa poskytovať zákazníkom ponuky na všetky hostingové balíky každý mesiac. Hlavným faktorom pre túto zľavu bude fakturačné obdobie a nie vybraný balík.

  • Prázdninové kupóny

Některé svátky si zaslouží oslavu! Při této příležitosti společnost Hostico nabídne slevové kupony na celou řadu hostingových/webových služeb.

  • Obmedzené kupóny

Na rozdiel od ostatných kupónov prezentovaných skôr, tieto nie sú obmedzené časovým rámcom, ale počtom použití. Každý kupón v tejto kategórii, akonáhle je vyčerpaný, už nemožno znovu použiť.

Všeobecné podmienky používania propagačných kupónov:
  • propagačné kupóny sú k dispozícii pre všetky fyzické a právnické osoby
  • zľava sa uplatní iba na nové objednávky hostingu
  • činnosť stránky musí byť v súlade s Podmienkami používania Hostico
  • kupóny nie je možné uplatniť spätne
  • kupóny nemožno kombinovať s inými kupónmi ani inými zľavami ponúkanými spoločnosťou Hostico alebo tretími stranami
  • kupóny sa uplatňujú iba na prvé zakúpené obdobie
  • kupóny sa vzťahujú iba na hostingové balíky Hostico a súkromné servery
  • služby/produkty ponúkané bezplatne v zakúpenej hostingovej službe nie sú predmetom zľavy
  • kupóny sa nevzťahujú na objednávky na upgrade

V. Domény

Pok pokiaľ ide o vzťah z hľadiska registrácie/predĺženia domény, naša zodpovednosť je obmedzená na poskytovanie služby nákupu/predĺženia domény.
Hostico nemôže a nebude overovať legálnosť registrácie domény, jediná kontrola vykonaná spoločnosťou Hostico je dostupnosť domény na registráciu. Kontrola vybratej domény na registráciu z hľadiska porušenia určitých zákonov, ako aj porušenia práv duševného vlastníctva tretích osôb je zodpovednosťou klienta.

Ak nie je uvedené inak buď zaslaním samostatných údajov prostredníctvom príslušného objednávkového formulára alebo písomnou komunikáciou s Hostico, registrácia domén sa uskutoční na základe identifikačných údajov existujúcich v klientskom účte. Klient sa tak stáva nielen oprávneným vlastníkom registrovaných domén, ale aj právne zodpovedným za ne.

Aktuálne pridelenie domény nie je pod vplyvom alebo kontrolou Hostico a klient si môže byť istý, že registrácia/obnovenie prebehlo iba v momente, keď sme túto operáciu potvrdili.
Hostico nenesie žiadnu zodpovednosť a neposkytuje žiadnu záruku týkajúcu sa registrácie/obnovenia domén.

Doménové prípony spravuje množstvo rôznych organizácií. Každá z týchto organizácií má svoje vlastné podmienky registrácie, správy a sporu. Pre úspešnú registráciu/obnovenie bude klient musieť poskytnúť informácie a dokumenty požadované členmi tímu Hostico, ako aj dôkladne dodržiavať ich pokyny.
Akonáhle je doména registrovaná na vopred stanovené obdobie, patrí klientovi vo forme vybraného reťazca znakov. Zmena doménových mien po registrácii alebo potvrdení prevodu nie je možná.

Podrobné požiadavky na každé rozšírenie poskytované spoločnosťou Hostico si môžete pozrieť prístupom k podmienkam domény

Platba za obnovu domén musí byť vykonaná pred termínom spojeným s proforma faktúrou, konkrétne pred uplynutím platnosti, aby sa predišlo situáciám, kedy nie je možné doménu už obnoviť. Dátumy zobrazené v popise faktúry alebo v jej obsahu v žiadnom prípade nepredstavujú termín a nemali by byť považované za konečný termín platby. Informácie v popise sú iba odhady poskytnuté registrátormi domén týkajúce sa ich platnosti a sú zahrnuté výhradne na všeobecné informovanie zákazníka.
V prípade, že bude doména zaplatená po uplynutí termínu/platnosti, Hostico sa zrieka akejkoľvek zodpovednosti za dodatočné poplatky účtované registrátorom za reaktiváciu/obnovu domény.

Ako sa zmluvná doména nie je riadne obnovená a v dôsledku toho sa stane dostupnou na trhu a je zaregistrovaná inými užívateľmi v dôsledku konania alebo nekonania spoločnosti Hostico alebo akéhokoľvek technického zlyhania, ktoré sa môže vyskytnúť, spoločnosť Hostico nebude zodpovedná za straty, ktoré utrpel používateľ.

V prípade, že používateľ utrpí straty v dôsledku toho, že doména nie je prístupná počas určitého času alebo bola zaregistrovaná inými stranami, náhrada poskytnutá spoločnosťou Hostico nebude presahovať sumu zaplatenú pôvodne za doménu, podľa hodnoty zaznamenanej na faktúre. Zistenie musí byť oznámené spoločnosti Hostico písomne do 30 dní od dátumu, keď bola situácia zistená.

Hostico nenesie zodpovednosť za dostupnosť doménových mien počas časového intervalu medzi podaním objednávky a skutočnou platbou za registráciu domény. Služba registrácie domén funguje globálne na princípe "kto skôr príde, ten skôr berie".

Registrácia domény nezaručuje imunitu v prípade námietok týkajúcich sa registrácie, rezervácie alebo používania tejto domény. V prípade nezhody ohľadom domény, Hostico uvedie strany do priameho kontaktu, aby situáciu vyriešili zmierlivo.
Ak sa obidve strany nedohodnú, spor sa môže vyriešiť súdnou cestou.
Počas priebehu zmierlivej alebo súdnej nezhody klient potvrdzuje nevinu Hostica a akceptuje, že Hostico môže prijať akékoľvek opatrenia považované za nevyhnutné na ochranu svojich záujmov, vrátane, ale nie výlučne, blokovania, vymazania alebo prenesenia domény.

Vzhľadom na to, ako funguje služba DNS Hostico pre zdieľané balíky prostredníctvom DNS clustra, nemôžu na serveroch Hostico existovať 2 domény so rovnakým názvom. Táto situácia môže predstavovať problém, ak existuje záznam o expirovanej doméne na DNS serveroch Hostico a tretia strana si objedná hosting pre príslušný názov domény. V tomto prípade, aby bola objednávka splnená, Hostico kontaktuje vlastníka hostingu expirovanej domény, aby zmazal jej DNS záznam. Ak klient na túto požiadavku nereaguje, Hostico si vyhradzuje právo zmazať DNS záznam domény zo svojich serverov. Tento krok nijako neovplyvní informácie uložené o doméne (webová stránka, e-mail, databázy).

VI. Zodpovednosť

Hostico nemôže byť zodpovedný za škody spôsobené dočasnou nedostupnosťou zariadení alebo siete, bez ohľadu na dôvod tohto prerušenia.
Táto ustanovenie sa tiež vzťahuje na škody spôsobené zhoršením alebo stratou údajov.
Klient súhlasí, že nás zabezpečí a zbaví zodpovednosti v súvislosti s akýmikoľvek nárokmi, škodami, vrátane, ale nie obmedzene na, škody spôsobené tretím stranám, ktoré vyplývajú ako následok používania služieb spôsobujúcich škodu nášmu klientovi.

Hostico si vyhradzuje právo vykonávať krátke údržbové operácie (5-10 minút) kedykoľvek počas dňa s cieľom implementovať opatrenia zamerané na zlepšenie charakteristík (výkon, bezpečnosť, spoľahlivosť atď.) poskytovaných služieb. Tieto operácie môžu byť vykonané bez predchádzajúceho oznámenia dotknutým klientom.

Hostico preberá zodpovednosť v prípade, že prerušenie poskytovania služby bolo spôsobené úmyselne alebo je výsledkom zanedbania zo strany tímu Hostico. Klient vyhlasuje, že rozumie a súhlasí s tým, že celková suma škôd, ktorú od Hostico požaduje z akéhokoľvek dôvodu a ktorá by mohla byť vyplatená spoločnosťou Hostico, nebude v žiadnom prípade a za žiadnych okolností presahovať celkovú sumu poplatkov zaplatených klientom poskytovateľovi na poslednej faktúre za poskytovanie služieb, za ktoré sa požaduje náhrada škody.

Klient preberá zodpovednosť za akúkoľvek škodu spôsobenú Hostico priamo alebo nepriamo, prostredníctvom nesprávneho používania poskytovaných služieb a porušenia týchto podmienok. To zahŕňa, ale nie je obmedzené na, právne poplatky, poplatky za advokátov, notárske poplatky a akékoľvek iné výdaje.

Hostico poskytuje prostredníctvom svojej webovej stránky tutoriály, príklady konfigurácií a odpovede týkajúce sa rôznych aspektov fungovania určitých služieb, aplikácií, operačných systémov, ovládacích panelov atď. Všetky informácie v týchto článkoch boli testované a považované za platné v čase ich publikovania, na základe prevádzkových režimov v tom čase, verzií aplikácií dostupných v tom čase a existujúcej dokumentácie. Hostico negarantuje dosiahnutie prezentovanej alebo požadovanej funkčnosti ako výsledku krokov opísaných v článkoch v neskoršom termíne, na rôznych konfiguráciách a na iných verziách aplikácií, a preto neprijíma zodpovednosť za akékoľvek škody, ktoré môžu vzniknúť z aplikácie informácií prezentovaných v článkoch, bez ohľadu na ich typ.

Aplikácia na správu zákazníckych účtov pre služby ponúka funkciu prenášania služieb držaných na iný zákaznícky účet Hostico. Tento prevod si vyžaduje prístup k účtu držiteľa, pretože môže byť iniciovaný len odtiaľ a na e-mail spojený so zákazníckym účtom na potvrdenie prevodu. V dôsledku zavedených bezpečnostných opatrení si Hostico nezoberá zodpovednosť za uskutočnené prevody. Majiteľom služby je klient, ktorý má službu vo svojom účte v čase akýchkoľvek žiadostí o informácie alebo akcie týkajúce sa tejto služby.

Hostico nie je a nemôže byť zodpovedná za riešenie chýb alebo incidentov počas zásahov do aplikácií používaných v situácii, keď výrobcovia/dodávatelia týchto aplikácií nemajú k dispozícii riešenie na odstránenie týchto chýb alebo ak prestanú poskytovať technickú podporu.
Hostico sa nezaväzuje zodpovedať za licencovanie softvérových produktov používaných Klientom, okrem tých, ktoré poskytuje Hostico.

VII. Integrita dát

V prípade zdieľaných hostingových účtov a serverov spravovaných nami sme zodpovední za bezpečnosť servera, ale nie za aplikácie nainštalované klientom.
Hostico neprijíma zodpovednosť za existujúce bezpečnostné porušenia v aplikáciách klienta a za akékoľvek škody spôsobené ich zneužitím.
Zodpovednosť v tomto ohľade spočíva na správcovi, konkrétne na vývojárovi aplikácie.
Hostico neprijíma zodpovednosť za ochranu osobných elektronických zariadení používaných na prístup k zmluvným účtom/službám. Je zodpovednosťou používateľa zabezpečiť, aby boli nielen aplikácie nainštalované/používané na hostingových účtoch, ale aj ich vlastné zariadenia aktualizované a zabezpečené.

Zákazník bude mať prístup k účtom prostredníctvom kombinácie používateľského mena a hesla. Sú zodpovední za zabezpečenie týchto informácií a iných citlivých údajov.
Zákazník bude zodpovedný za akékoľvek zneužitie vyplývajúce z autorizovaného alebo neautorizovaného použitia týchto informácií. Ak sa dozvedia, že neautorizovaná tretia strana má tieto informácie, musia ich okamžite resetovať.

Popis podmienok, za ktorých sa zálohy vytvárajú a uchovávajú, je dostupný na zálohe Hostico.
Treba však poznamenať, že neposkytujeme žiadnu záruku za integritu zálohovacích kópií a jediná zodpovednosť za existenciu záložnej kópie dát spočíva v majiteľovi týchto dát.

VIII. Podpora / Asistencia

Identifikácia

Podpora pre ponúkané služby je k dispozícii prostredníctvom metód a počas časového rámca uvedeného na stránke kontakt, bez ohľadu na typ zmluvne poskytovanej služby.

V závislosti od informácií a/alebo operácií, ktoré sú požadované, môžu operátori Hostico pristúpiť k identifikácii zákazníka ako držiteľa služieb, ktoré sú predmetom ich žiadostí.
Metódy identifikácie sa líšia v závislosti od spôsobu kontaktu, ktorý zákazník použije, nasledujúce:

  • telefón - žiadosť o informácie v zákazníckom účte, ako aj podporný PIN
  • chat - prihlásenie do klientského účtu
  • príslušný e-mail a tiket - používanie pošty priradenej k účtu klienta na zasielanie požiadaviek

Nedodržanie požiadaviek Hostico sťažuje identifikáciu vlastníckych práv a povedie k neschopnosti reagovať na predložené požiadavky.

Čas odpovede

Hostico sa snaží poskytnúť čas odpovede do 60 minút na požiadavky zaslané e-mailom alebo tiketom. Tento čas však môže byť ovplyvnený zložitostí skutočného problému, ako aj počtom existujúcich požiadaviek v tom momente.
Telefonická komunikácia, ako aj komunikácia prostredníctvom podpory aplikácie, hoci prebieha v reálnom čase, nezaručuje okamžité vyriešenie predloženej situácie.

Podpora telefónu

Podpora cez telefón nemôže byť použitá ako metóda na vyšetrenie alebo riešenie situácií v reálnom čase.
Akákoľvek požiadavka, ktorá si vyžaduje vyšetrenie dlhšie ako 5 minút, bude presmerovaná na alternatívne podporné kanály.

Hostico si vyhradzuje právo prerušiť poskytovanú podporu v súvislosti so zákazníkom v mimoriadnych prípadoch, ako sú:

  • zneužívanie požiadaviek na podporu
  • neprístojný jazyk a správanie akéhokoľvek druhu voči členom tímu Hostico

Klasifikácia požiadaviek ako zneužívajúcich alebo správania sa ako neslušného, urážlivého je výsadou Hostico.
Akákoľvek požiadavka, ktorá presahuje rámec pomoci poskytovanej Hostico v rámci VPS Managed a Shared Hosting, bude riešená v súlade s príslušnými hodinami podpory služby Managed Hosting.

Tieto požiadavky zahŕňajú, ale nie sú obmedzené na:

  • konfigurácie zariadení a poštových klientov
  • pomoc s nainštalovanými aplikáciami
  • každá iná požiadavka mimo rámca štandardnej podpory Hostico

Klienti, ktorí poskytujú služby Hostico tretím stranám, sú zodpovední za správu služieb ponúkaných tejto tretej strane a za zabezpečenie potrebnej technickej podpory.
Hostico v týchto situáciách nebude poskytovať technickú podporu týmto tretím stranám v prípade, že nebude schopný identifikovať a určiť povahu vzťahu medzi klientom Hostico a treťou stranou.

VPS Hosting

Zodpovednosť Hostico v rámci služieb VPS je obmedzená na prevádzku a zabezpečenie internetového pripojenia týchto služieb. Služby nainštalované na VPS nie sú pokryté spoločnosťou Hostico, pokiaľ nie je zakúpená služba Managed VPS.
Okrem ponúk alebo akcií, kde je podpora špecifikovaná ako bezplatná v rámci služieb VPS, nie je podpora zahrnutá bezplatne.
Zákazníci, ktorí si prajú vykonávať operácie mimo štandardných podporných služieb, môžu zakúpiť podporné hodiny.
Hostico si vyhradzuje právo odmietnuť inštaláciu nových aplikácií, služieb, knižníc, dokonca aj v rámci zakúpených podporných/administratívnych hodín.

Spravovaný VPS

Služba správy VPS je dostupná iba pre VPS zakúpené spolu s ovládacím panelom, ktorý je k dispozícii v ponuke Hostico.
V rámci spravovanej služby klient nebude mať prístup k autentifikačným údajom super užívateľa na úrovni servera.

Administrácia sa odkazuje a pozostáva zo služieb a aplikácií potrebných na fungovanie štandardného hostingového servera poskytovaného nainštalovaným ovládacím panelom.
Medzi týmito uvedieme: webový server, poštový server, databázový server, ovládací panel, ftp server, programovacie jazyky potrebné na spúšťanie klientskych aplikácií.
Akékoľvek požiadavky týkajúce sa inštalácie alebo konfigurácie externých služieb a aplikácií k týmto a ovládaciemu panelu budú podliehať a budú riešené v rámci zakúpených podporných hodín.

Správa servera od Hostico zahŕňa nasledujúce operácie:

  • inštalácia a konfigurácia ovládacieho panela spolu s prislúchajúcimi službami
  • inštalácia a konfigurácia firewallu
  • periodická aktualizácia nainštalovaných služieb
  • 24/7 monitorovanie a zásah
  • optimalizácie úrovne služieb
  • automatizácie na úrovni servera
Nemanaged / IaaS

Držitelia služieb IaaS dostanú bezplatnú pomoc iba v súvislosti s prevádzkou zakúpených služieb a ich prepojením na infraštruktúrnej úrovni.
Konfigurácie VPS, siete, externé úložisko a podobne nie sú v tom zahrnuté.

Prechod na spravovaný VPS je možný iba zakúpením nového VPS s touto možnosťou.
Držitelia týchto služieb môžu ťažiť z dodatočnej technickej podpory iba zakúpením podporných hodín.
Zákazníci so self-managed VPS budú upozornení, ak bude VPS identifikovaný ako infikovaný alebo kompromitovaný v dôsledku činnosti vykonávanej v sieti alebo v dôsledku aktivácie iných indikátorov sledovaných spoločnosťou Hostico.
V závislosti od závažnosti situácie a činnosti VPS budú prijaté rôzne opatrenia po kontakte so zákazníkom, ako napríklad: odpojenie pripojenia k verejnej sieti, zastavenie VPS atď.
Zákazníci sú zodpovední za identifikáciu a odstránenie zdroja kompromitácie, ako aj za utilitky používané útočníkmi z VPS na obnovenie jeho funkčnosti, a/alebo môžu zvoliť uzavretie zmluvy na nový VPS na obnovenie platných údajov, ktoré majú.
Ak zákazník nezasiahne, nezoberie na seba zodpovednosť a problematická činnosť VPS neprestane, spoločnosť Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť jeho prevádzku na neurčito.

Zdieľaný hosting

Klienti balíka zdieľaného hostingu majú prístup k 24/7 asistencii týkajúcej sa prevádzky a funkčnosti služieb nainštalovaných na serveri. Požiadavky mimo tohto rámca môžu byť klasifikované a ponúknuté buď v rámci iných služieb Hostico, alebo v rámci zakúpených hodín podpory.
Na úrovni zdieľaného servera nebudú implementované žiadne zmeny, ktoré by ovplyvnili prevádzku služieb alebo servera pre ostatných klientov na tomto serveri.
Držitelia služieb zdieľaného hostingu môžu zvoliť zakúpenie hodín podpory na vykonávanie operácií, ktoré nie sú zahrnuté v štandardnej podpore.

Spravovaný hosting / xCMS

Zákazníci, ktorí potrebujú pomoc pri vykonávaní rôznych operácií v aplikáciách, ktoré nainštalovali, si môžu objednať službu xCMS.
Podmienky definované pre spravovaný hosting / xCMS službu sa vzťahujú.

Reseller Hosting

Rovnako ako držitelia služieb zdieľaného hostingu, klienti s balíčkami Reseller ťažia z podpory 24/7 týkajúcej sa funkčnosti ponúkaných služieb.

Migrácia dát

Prevod zákazníckych údajov je operácia vykonávaná tímom Hostico, pokiaľ je cieľový server súčasťou siete Hostico a operácia nespadá pod jurisdikciu iných klauzúl v týchto podmienkach.

Táto operácia v nasledujúcich prípadoch nezahŕňa žiadne náklady:

  • na základe počiatočnej objednávky príslušného balíka služieb v rámci zdieľaného hostingu, predajcu a spravovaných VPS služieb
  • medzi servermi v sieti Hostico v dôsledku operácie Upgrade / Downgrade, okrem toho, ktorý je uvedený v popise týchto operácií

Operácia bude spoplatnená počas podpory v nasledujúcich prípadoch:

  • prevod na VPS pod správou klienta
  • prenos dát požadovaných do 30 dní od aktivácie služby Hostico pre účty / stránky / aplikácie odlišné od hlavnej služby, do ktorej sa prenos uskutočňuje
  • Ak sa z dôvodu činnosti / nečinnosti klienta v rozpore s pokynmi Hostico musí obnoviť prenos údajov
  • Akákoľvek operácia, ktorá nemôže byť vykonaná automatizovanými prostriedkami a vyžaduje manuálny alebo prispôsobený zásah.

Vzhľadom na množstvo možných kombinácií nastavení, či už pre aplikáciu alebo pre programovací jazyk, nemôžeme poskytnúť absolútne záruky a nezodpovedáme za optimálne fungovanie stránky/aplikácie po zmene balíka, migrácii alebo klonovaní aplikácie. Každý používateľ môže mať svoje vlastné konfigurácie, ktoré môžu ovplyvniť výkon a kompatibilitu s konkrétnymi zariadeniami a prostrediami. Klient musí zabezpečiť, že dáta boli migrované podľa požiadaviek, a v prípade emailových účtov je používateľ zodpovedný za konfiguráciu/rekonfiguráciu emailových klientov, ktoré používa.
Hostico nemôže byť zodpovedný za žiadne prevádzkové chyby alebo ťažkosti pri prístupe k určitým funkčnostiam, ktoré môžu vzniknúť migráciou medzi rôznymi servermi, či už na úrovni webovej stránky/aplikácie, alebo pre emailové účty.

Podporné hodiny

Podporné hodiny predstavujú čas vyčlenený na požiadavky klientov počas mesiaca. Tieto sú rozdelené do 2 kategórií, a to:

  • hodiny podpory poskytované automaticky v rámci zakúpených služieb
  • ďalšie hodiny podpory, zakúpené na vykonávanie úloh mimo štandardnej podpory

Hlavný rozdiel medzi nimi spočíva v platnosti a možnosti akumulácie.
Hodiny podpory, ktoré sú implicitne ponúkané, sú platné iba na mesačné obdobia, ktoré končia na konci každého zaplateného mesiaca hostingu a nemôžu sa akumulovať s hodinami z nasledujúceho mesiaca.
Hodiny podpory zakúpené priamo je možné kombinovať s inými hodinami podpory a neexpirujú.
Zakúpenie hodín podpory nezaručuje prevzatie alebo vyriešenie požiadaviek predložených tímu Hostico.
Počítanie hodín podpory na úrovni požiadaviek predložených technickému tímu sa bude robiť na základe času prideleného na riešenie problémov technickým operátorom Hostico.
Hodiny podpory budú počítané pre všetky technické požiadavky podané v rámci služby VPS Managed, bez ohľadu na spôsob kontaktu, pričom počítanie sa uskutoční pre priame požiadavky podané držiteľom účtu, ako aj pre akékoľvek tretie strany, ktorým bolo udelené právo podávať technické požiadavky.

Neštandardné podporné operácie rozumieme akémukoľvek kroku, ktorý môže byť vykonaný priamo klientom (s alebo bez pomoci podpory tímu Hostico), ale z rôznych dôvodov sa žiada, aby ho vykonali technickí operátori.

IX. Pravidlá plánu RESELLER / plán VPS

Klient má právo na svoje vlastné zmluvné vzťahy založené na online prítomnosti poskytovanej spoločnosťou Hostico. V tomto prípade je klient z nášho pohľadu primárnym zmluvným partnerom. Klient je povinný postúpiť podmienky stanovené v tomto dokumente všetkým tretím stranám, s ktorými spolupracuje, a zabezpečiť, aby ich pochopili, akceptovali a dodržiavali.

V prípade zmien, ktoré je potrebné vykonať u klientov predajcu / držiteľa VPS, sú povinní spolupracovať. Na požiadanie musia poskytnúť nám kontaktné údaje svojich klientov. Hostico si vyhradzuje právo priamo požadovať písomné potvrdenie o akýchkoľvek zmenách, ktoré je potrebné vykonať týkajúce sa klientov predajcu / držiteľa VPS.

Predajca / vlastníci VPS sú zodpovední za akékoľvek porušenia podmienok a ustanovení zo strany svojich vlastných klientov. To zahŕňa finančnú zodpovednosť za akékoľvek škody spôsobené v dôsledku týchto porušení.
Predajca / vlastníci VPS súhlasia s tým, že odškodnia Hostico za všetky nároky, ktoré môžu vzniknúť od tretích strán a iných zmluvných partnerov.

X. Politika obsahu

Szlužby ponúkané spoločnosťou Hostico vám poskytujú slobodu nahrávať, nasadzovať a využívať aplikácie na osobné aj komerčné účely.
Používanie rôznych aplikácií prostredníctvom služieb Hostico podlieha Podmienkam a pravidlám týchto aplikácií.

Je zodpovednosťou klienta identifikovať svoje vlastné informácie a informácie, ktoré patria iným osobám, právnym subjektom a akýmikoľvek inými entitami.
Dodržiavanie a rešpektovanie autorského práva, ochranných známok a iných typov duševného vlastníctva je zodpovednosťou klienta; preto klient súhlasí s tým, že nebude publikovať obsah, ktorý by mohol porušovať práva tretích strán alebo platné zákony.

Za použitie zariadenia a siete Hostico sa môžu používať iba na legálne účely.
Je zakázané prenášať, uchovávať alebo distribuovať akékoľvek informácie, údaje alebo materiály, ktoré porušujú aktuálne právne predpisy alebo ktoré priamo či nepriamo môžu uľahčiť porušenie akéhokoľvek právneho predpisu.

Za žiadnych okolností a nijakým spôsobom sa služby ponúkané spoločnosťou Hostico nebudú používať na komunikáciu, odkazovanie alebo smerovanie k nasledujúcim.

  • materiály alebo informačný obsah, ktorý porušuje autorské práva, práva na ochrannú známku, ako aj akékoľvek iné práva duševného vlastníctva patriace tretej strane
  • nahota, pornografia, akýkoľvek obrázok alebo text so sexuálnym alebo obscénnym obsahom, bez splnenia platných právnych podmienok
  • deti pornografie
  • hrozby, zneužívanie, obťažovanie, ohováracie vyjadrenia
  • akýkoľvek obrázok alebo text určený na podporu xenofóbie;
  • text alebo materiály násilnej povahy
  • ohovárajúce, urážlivé, zraňujúce alebo pomstiteľské obsahy
  • obsah s rasovým alebo diskriminačným charakterom
  • obsah, ktorý je klamný, falošný, zavádzajúci alebo podvodný
  • obsah, ktorý narúša súkromie tretej strany alebo porušuje jej právne práva
  • vulgarne, obscénne, neslušné alebo ilegálne obsahy
  • vírusy, trójske kone alebo iné podobné
  • nelegálny softvér alebo softvér zameraný na tých, ktorí nelegálne sťahujú softvér alebo sa zaoberajú akoukoľvek podobnou činnosťou

Klient súhlasí, že na požiadavky Hostico týkajúce sa sťažností tretích strán na obsah webovej stránky odpovie do 5 dní od prijatia oznámenia e-mailom. Hostico nie je povinné overovať ani kontrolovať obsah zverejnený klientmi.
Hostico si vyhradzuje právo odstrániť alebo zmeniť podľa vlastného uváženia akýkoľvek obsah klienta, ktorý sa považuje za porušujúci tieto podmienky s predchádzajúcim upozornením.
Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť účet akéhokoľvek klienta, ktorý poruší tieto ustanovenia bez predchádzajúceho upozornenia.

V prípade, že klient zbiera/spracováva osobné údaje, je jeho zodpovednosťou zabezpečiť, aby táto zbierka/spracovanie bolo v súlade s platnou legislatívou.

XI. Politika používania

Táto politika je nevyhnutná na ochranu kvality hostingovej služby.
Chceme splniť požiadavky všetkých našich klientov poskytovaním kvalitných služieb, čo je cieľ, ktorý je možné dosiahnuť aj s podporou klienta.
Spôsob, akým klient využíva služby poskytované spoločnosťou Hostico, je úzko spojený s riadnym fungovaním zariadenia a siete, čo robí nutným zabezpečiť vhodné prostredie na poskytovanie hostingových zariadení.

Nepovolíme používanie programov, ktoré bežia nepretržite na pozadí.
Nepovolíme spúšťanie skriptov cez cron úlohy nastavené na intervaly kratšie ako 5 minút.
Nepovolíme používanie CGI skriptov.

Následujúce činnosti sú zakázané:
  • používanie služieb Hostico na vytváranie alebo prenos počítačových vírusov, červov, zaplavenia, bombardovania e-mailov alebo zapájanie sa do útokov typu denial of service
  • používanie skriptov pre proxy alebo IRC, alebo typy ako FormMail, PhpShell alebo iné podobné, vrátane komerčných skriptov, ktoré obsahujú známe bezpečnostné zraniteľnosti, chatovacie miestnosti, wap chaty; IRC Egg Drop boty, torrentové trackery, atď., top stránky, online hry (okrem flashových)
  • zbieranie osobných údajov na nelegálne účely
  • neautorizovaný prístup k dátam, systémom alebo sieťam (phishing, spoofing, proxy, hacking, sniffing atď.), vrátane akéhokoľvek pokusu preskúmať, skenovať alebo testovať zraniteľnosť systému alebo siete alebo vytvárať bezpečnostné nedostatky bez autorizácie vlastníka siete alebo systému
  • akékoľvek zásahy do služby poskytovanej používateľovi, na serveri alebo sieti, ako napríklad: mail bombing, flooding, zámerné akcie na preťaženie systému
  • TCP-IP paketové podvrhnutie
  • nahrávať infikované, poškodené súbory alebo akýkoľvek iný softvér alebo podobnú aplikáciu, ktorá by mohla ublížiť tretej strane
  • obmedziť alebo zabrániť inému používateľovi v používaní služieb Hostico
  • zbierať alebo zhromažďovať informácie alebo emailové adresy tretích strán bez ich súhlasu

Akýkoľvek pokus o poškodenie serverov alebo zákazníkov je prísne zakázaný. Akákoľvek činnosť, ktorá ovplyvňuje riadne fungovanie servera, bude považovaná za zneužitie a bude považovaná za pokus o poškodenie ostatných umiestnených zákazníkov.
Akýkoľvek skript, ktorý predstavuje potenciálne bezpečnostné riziko alebo môže ovplyvniť výkon serverov alebo bezpečnosť siete, bude automaticky uzavretý alebo odstránený bez predchádzajúceho upozornenia.

Hostico si vyhradzuje právo rýchlo konať na odstránenie, blokovanie alebo resetovanie prístupu k akémukoľvek účtu, aplikácii, činnosti alebo informáciám, ktoré svojou povahou môžu ovplyvniť prevádzku príslušného zariadenia siete Hostico alebo môžu poškodiť práva tretej strany.

Pošta

Aby sa zabezpečila správna funkcia elektronického zasielania správ, musí klient zohľadniť nasledujúce ustanovenia.
Podľa právnych predpisov je zakázané vykonávať obchodné komunikácie prostredníctvom elektronickej pošty, okrem prípadov, keď príjemca výslovne dal predchádzajúci súhlas na prijímanie takýchto komunikácií.

Poštové zoznamy / Newsletter

Mailing listy môžu byť prevádzkované za podmienok, kde jednotlivci dávajú svoj výslovný súhlas v tejto súvislosti, súhlas, ktorý musí byť zaznamenaný prevádzkovateľom zoznamu a uchovávaný počas celej doby existencie mailing listu.
Hostico požaduje, aby akýkoľvek komerčný email alebo ako súčasť mailing listu obsahoval jednoduché a viditeľné "double opt in/double opt out" možnosti.
Odosielanie hromadných emailov spotrebováva zdroje servera a táto činnosť negatívne ovplyvňuje kvalitu služieb prijímaných klientom; preto máme niekoľko odporúčaní v tejto súvislosti:

  • odosielanie by sa malo uskutočniť ráno (do 09:00) alebo večer po 22:00
  • odoslanie by malo byť obmedzené na niekoľko desiatok emailov/minútu

Nedodržanie týchto odporúčaní môže viesť k:

  • kongestia e-mailového servera spôsobená veľmi vysokým objemom požiadaviek, niekedy vedúca k zablokovaniu poštového servera
  • čiernenie IP adresy, z ktorej sa odosielanie vykonáva, na viacerých spamových zoznamoch, s negatívnymi dopadmi pre všetkých klientov, ktorí hostia aplikácie na danom serveri
  • veľmi nízke hodnotenie z hľadiska emailových služieb ako Yahoo, Gmail atď.
  • veľké oneskorenie v prenose e-mailov
  • doručenie na iné e-mailové servery môže byť nemožné
  • ovplyvňujúci všetkých klientov pripojených k sieti v dôsledku nesprávneho fungovania serverov.

Hostico neobmedzuje počet e-mailov, ktoré je možné odoslať za hodinu, ale monitoruje SMTP prenos a vyhradzuje si právo zasiahnuť, vrátane odstránenia odoslaných správ a kontaktovania klienta v prípade, že sa domnievame, že určité odoslanie nezapadá do objemu zakúpenej servisnej služby alebo poškodzuje fungovanie servera.
V prípade, že má klient mailing list, odporúča sa kontaktovať Hostico na stanovenie dobrých odosielacích praktík a na zapadnutie do optimálneho servisného balíka.

Limit pre prílohy je 25MB. Maximálny počet príjemcov pre správu je 25.

Nepodporujeme / neumožňujeme posielanie na väčší počet CC/BCC príjemcov, pretože ak je jedna adresa medzi príjemcami nesprávna/nefunkčná, celá správa zostane zablokovaná na serveri.
Aby sa predišlo negatívnym dopadom na fungovanie služieb, spoločnosť Hostico si vyhradzuje právo obmedziť určité parametre poskytovanej emailovej služby pre klientov kedykoľvek.

Politika proti spamu

Odosielanie nevyžiadaných obchodných správ (SPAM) na propagáciu akéhokoľvek webu pomocou našich serverov alebo prostredníctvom serverov tretích strán na propagáciu akéhokoľvek webu alebo aplikácie hostenej v sieti Hostico povedie k pozastaveniu alebo zrušeniu hostingového účtu klienta bez predchádzajúceho upozornenia.

Hostico neumožňuje používanie svojich služieb priamo ani nepriamo na posielanie, prenášanie, manipuláciu alebo doručovanie e-mailových správ:

  • nevyžiadanej (spam) v rozpore s akýmikoľvek existujúcimi zákonmi v tejto súvislosti
  • na e-mailové adresy získané prostredníctvom metód zberu
  • na adresy, ktoré sú neúplné alebo nesprávne
  • ktoré nevyhovujú najlepším praktikám v odvetví
  • na zakúpené, prenajaté alebo požičané zoznamy
  • na zoznamy, ktoré budú generovať vysoký počet SPAM sťažností
  • na adresy, ktoré spôsobia, že IP bude zaradená na čierne listiny
  • ktoré používajú alebo obsahujú podvrhnuté hlavičky
  • ktoré používajú alebo obsahujú neexistujúce doménové mená
  • ktoré skrývajú alebo sa snažia skomplikovať zistenie pôvodného bodu prenosu
  • ktoré používajú iné klamlivé adresovacie metódy
  • ktoré používajú doménové meno tretej strany bez jej súhlasu
  • odoslané prostredníctvom servera tretej strany bez ich súhlasu
  • ktoré obsahujú nepravdivé alebo zavádzajúce informácie

Klient sa zaväzuje odpovedať na žiadosti spoločnosti Hostico týkajúce sa sťažností tretích strán na jeho činnosť do 5 dní od oznámenia.
Hostico si vyhradzuje právo kedykoľvek požadovať dôkazy o súhlase, ktorý dal predplatiteľ prevádzkovateľovi zoznamu, pokiaľ ide o zasielanie správ.
Hostico si vyhradzuje právo požiadať prevádzkovateľa zoznamu o metódy prihlásenia/odhlásenia, ktoré boli predložené predplatiteľom.
Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť činnosť účtu, ak nie sú dodržané tieto ustanovenia.

Odosielanie / prijímanie e-mailov

Hostico nemôže zaručiť doručenie e-mailov odoslaných z jeho zariadení a siete do schránky príjemcov.
Hostico tiež nemôže zaručiť doručenie e-mailov bez ohľadu na polohu odosielateľa/príjemcu (interné/externé voči sieti Hostico).

Odosielanie a prijímanie e-mailu môže byť ovplyvnené viacerými internými alebo externými faktormi, medzi ktorými vymenúvame:

  • poštové schránky bez dostupného miesta, ktoré už nemôžu prijímať správy
  • IP adresy odosielateľov zahrnuté v rôznych čiernych zoznamoch, ktorých pripojenie k cieľovému poštovému serveru je zablokované
  • problémy týkajúce sa odosielania/prijímania poštových serverov
  • poruchy na úrovni interných/externých sietí
  • poštové servery s agresívnymi spamovými filtrami
  • obsah e-mailu považovaný za spam serverom odosielateľa/prijímateľa
  • prílohy, ktoré presahujú veľkostné limity akceptované odosielateľom/prijímateľom poštového servera
  • dočasné zamietnutia e-mailových správ z dôvodu politík greylistingu
  • atď.
Dedikovaná IP

Stav pridelených dedikovaných IP adries klientom sa kontroluje vopred pred skutočným priradením.
Overenie zahŕňa, ale nie je obmedzené na: stav IP v rôznych čiernych zoznamoch, jej reputáciu atď.
Preto bude akákoľvek následná zmena IP vykonaná len z opodstatnených dôvodov. Žiadosť o zmenu IP môže byť zamietnutá alebo spoplatnená, ak kroky podniknuté klientom ovplyvnili stav alebo reputáciu IP.
Zmena dedikovanej IP bude zahŕňať jednorazový poplatok 10€

Služby s dedikovanou IP zahŕňajú jednu dedikovanú IP, ktorá bude priradená ku všetkým doménam, subdoménam a účtom, ktoré bežia pod touto službou. V prípade, že chcete oddeliť niektoré domény, subdomény a účty na iné dedikované IP, je potrebný samostatný nákup týchto IP.
Priradenie IPv6 (kde je to možné) sa vykonáva paralelne s priradením IPv4, pretože sa navzájom nevylučujú. Poskytovaná služba bude fungovať súčasne na oboch IPv4 a IPv6. Na žiadosť zákazníka môže byť adresa IPv6 odstránená.

XII. Zdroje

Každý zdieľaný hostingový účet má svoje vlastné zdroje založené na type zakúpeného balíka. Podrobný zoznam týchto zdrojov si môžete prezrieť na stránke využitia zdrojov.
Všetky účty sú monitorované, aby sa sledovala ich spotreba zdrojov.
Hostico si vyhradzuje právo kontaktovať klienta ohľadom upgradu držaného balíka alebo s návrhmi na zlepšenie výkonu, ak sú jedny alebo všetky zdroje držaného hostingového účtu často využívané na svoju maximálnu kapacitu.

Súbory väčšie ako 500 MB nemôžu byť uložené na zdieľaných hostingových účtoch, okrem zálohy účtu.
Služby Hostico nemôžu byť použité na audio streaming, video, zdieľanie súborov alebo zdieľanie obrázkov.
Použitie našich serverov ako úložiska (napr. filmy, mp3, obrázky, archívy, softvérové súpravy atď.) je tiež zakázané.

Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť aplikácie alebo účty, ktorých činnosť bráni alebo akýmkoľvek spôsobom ovplyvňuje správne fungovanie servera bez predchádzajúceho upozornenia.

Plán Reseller umožňuje vytvorenie/pridanie až 10 hostingových účtov zadarmo, vrátane vlastného účtu predajcu. Zákazníci, ktorí chcú vytvoriť/pridať väčší počet účtov, majú možnosť zakúpiť limity nad rámec predvolených.
V prípade VPS spravovaných spoločnosťou Hostico môže licencia ovládacieho panela nainštalovaného na VPS ukladať obmedzenia na počet účtov a/alebo domén, ktoré môžu byť vytvorené pod danou licenciou. Toto obmedzenie môže byť kedykoľvek upravené a/alebo odstránené vykonaním downgrade/upgradu príslušnej licencie ovládacieho panela.

Priestor ponúkaný balíkmi VPS predstavuje celkovú hodnotu pridelenú serveru, ale nie hodnotu, z ktorej bude klient priamo čerpať pre svoje údaje (súbory webovej stránky, databázy, e-maily).
Časť celkového prideleného priestoru bude obsadená/použitá operačným systémom nainštalovaným na VPS, ako aj akýmkoľvek potenciálnym ovládacím panelom. Priestor priamo dostupný pre údaje klienta sa tak zmenší.
Časť tohto priestoru musí byť tiež vždy k dispozícii pre možnosť aktualizácie operačného systému a ďalších aplikácií na ňom nainštalovaných.
Držitelia VPS spravovaných spoločnosťou Hostico budú automaticky informovaní, keď dostupné zdroje na VPS začnú dosahovať kritickú úroveň, aby mohli prijať potrebné opatrenia.
V prípade, že klient neurobí žiadnu akciu na zvýšenie dostupného úložného priestoru a ten klesne pod 1 % alebo 1 GB, spoločnosť Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť prevádzku VPS na ochranu pred poškodením dát na ňom.

Na prezentáciu rozsiahlych kapacít funkcií ponúkaných službami sa v niektorých situáciách môžu používať slová ako "Neobmedzené" a/alebo "Nezmerané" na ich opis.
Tieto slová sa vzťahujú na schopnosť využívať vysoké množstvo zdrojov a nie na možnosť neobmedzeného používania týchto zdrojov, konkrétnejšie bez existencie hornej hranice s nimi spojenou.
Tieto prahové hodnoty týkajúce sa zdrojov, ktoré môžu byť vytvorené alebo pridané (poštové schránky, subdomény, parkované domény, doplnkové domény atď.), sú stanovené na číslo (množstvo) 999.
Pokiaľ ide o prahovú hodnotu pre mesačný prenos, tá je určená šírkou pásma pridelenou k zmluvnej službe, pri konštantnej rýchlosti XMb/s (šírka pásma/sekundu) s možnosťou neprekročiť prenos X*S/mesačne (šírka pásma/sekundu * počet sekúnd zodpovedajúci mesiacu).

Využitie zdrojov
Zdieľaný VPS

V prípade VPS so zdieľanými zdrojmi je ich maximálne používanie na trvalej báze zakázané.
Hostico bude monitorovať spotrebu zdrojov a v prípade, že spotreba presiahne nasledujúce prahy, bude klienta informovať:

  • CPU 100% po dobu dlhšiu než 30 minút

Klient bude mať možnosť buď identifikovať a vyriešiť vzniknutú situáciu, alebo prejsť na Dedikovaný VPS. Hostico si vyhradzuje právo pozastaviť prevádzku VPS, ak jeho procesy ovplyvňujú riadne fungovanie iných VPS na uzle VPS alebo v prípade ignorovania viacerých notifikácií zaslaných v tejto veci.

Dedikovaný VPS

Prostredky pridelené pre tieto typy VPS sú 100% vyhradené.
Ich používanie sa teda môže vykonávať na maximálnych úrovniach po dlhšie obdobia.

XIII. Platnosť

Tento dokument je platný na neurčitý čas.
Hostico si vyhradzuje právo na zmeny tohto dokumentu, a preto sú klienti vyzývaní, aby ho občas konzultovali.
Zmeny vykonané v tomto dokumente sú dostupné na nasledujúcej adrese: Aktualizácia podmienok
V prípade významných zmien budú klienti informovaní e-mailom.
Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Posledná aktualizácia 01.10.2024