NávodyKomerčný

Reaktivácia hostingových balíkov

V nasledujúcich riadkoch prejdeme všetky informácie a postup reaktivácie hostingových balíkov z účtu zákazníka Hostico.

5
Zobrazenia 317Zverejnené dňa 20/03/2025od Mark Dohi

Každý z nás sa stretol so situáciou, kedy sa nám nepodarilo vykonať platbu z rôznych dôvodov, a naše služby boli pozastavené. Opätovné aktivovanie, vo väčšine prípadov, zahŕňa kontaktovanie podpory, a ak táto neposkytuje telefonickú podporu alebo live chat, jediným zostávajúcim riešením je e-mail, ktorý, v závislosti od pohotovosti tímu, môže priniesť rýchlejšie alebo nie riešenie.

V nasledujúcich krokoch prejdeme potrebnými krokmi na reaktiváciu hostingového balíka z účtu klienta Hostico.

Prvá vec, ktorú musíme urobiť, je zabezpečiť, že sme prihlásení do správneho zákazníckeho účtu, kde sa nachádza pozastavená služba.

Potom prejdeme na ľavú stranu do sekcie „Služby” a pristúpime k pozastavenej službe vo svojom účte, ktorú chceme znovu aktivovať.

servicii suspendate Hostico

Ako sme správne pristupovali službe, všetky možnosti v paneli budú monochromatické (šedé), s výnimkou sekcie v hornej časti stránky.

Aby sme spustili proces opätovného aktivovania, klikneme na zelené tlačidlo „Dočasná reaktivácia”.

reactivare-servicii

Poznámka: Ak nie je možné obnoviť balík (z rôznych dôvodov), oznámenie v hornej časti stránky nebude prítomné a obnovenie nebude možné uskutočniť.

Ak proces prebehol úspešne, privítajú nás správou o potvrdení a po obnovení stránky budú všetky funkcie hostingového balíka opäť aktívne.

Poznámka:

  • Preddefinované, hostingové služby sú automaticky udržiavané aktívne po dobu 7 dní po dátume splatnosti. Reaktivácia balíka môže byť požiadaná na ďalších 7 dní, čím sa celková doba odkladu predĺži na 14 dní od dátumu splatnosti.
  • Reaktivácia služieb je možná iba po uplynutí 90 dní. Ak ste požiadali o predchádzajúcu reaktiváciu v posledných 90 dňoch, reaktivácia nebude možná ani z vašej strany, ani zo strany operátora Hostico.
  • V prípade služieb pozastavených z iných dôvodov, ako je porušenie podmienok a pravidiel Hostico, nie je možné opätovné aktivovanie z rozhrania klienta.
  • Reaktivácia uzavretého hostingu nie je možná. Ak ste mali hosting, ktorý bol zmazaný zo serverov Hostico, bude potrebné buď zadať objednávku na novú službu (ak už staré súbory nie sú relevantné), alebo kontaktovať tím podpory, aby ste zistili, či je možnosť obnovenia starých súborov.
  • V prípade, že ste v posledných 90 dňoch nepožiadali o reaktiváciu a tlačidlo na reaktiváciu nie je prítomné, budete musieť kontaktovať obchodné oddelenie, aby ste overili uvedenú situáciu.

Podobné články

Zmena verzie PHP v cPanel na VPS hostingových balíčkoch cez MultiPHP ManagerNávody /cPanel

V tomto článku predstavíme potrebné kroky na zmenu verzie PHP v účte cPanel pomocou nástroja MultiPHP Manager.

42
od Sebastian Szlivka
Zobrazenia 1957
Aktualizované pred 11 mesiacmi
Zverejnené dňa 18/10/2017
Odblokovanie IP adresy na serveroch HosticoNávody /Dev

V tomto tutoriáli budú predložené potrebné kroky na odblokovanie IP adresy uvedenej vo firewalle na serveroch Hostico.

31
od Mark Dohi
Zobrazenia 929
Aktualizované pred 9 dňami
Zverejnené dňa 05/10/2020
Inštalácia SSL certifikátu vo WordPress-eNávody /WordPress

Naučte sa, ako nainštalovať certifikát SSL vo WordPress, zabezpečte automatické presmerovanie na HTTPS a šifrovanie prenášaných údajov. Postupujte podľa jednoduchých krokov!

26
od Cătălin Adrian
Zobrazenia 6677
Aktualizované pred 3 mesiacmi
Zverejnené dňa 28/02/2018
Nastavenia SSH v WebuzoNávody /Webuzo

V tomto tutoriále sa naučíte, ako zablokovať prístup SSH na serveri Webuzo, aktivovaním pripojenia a konfiguráciou potrebného portu.

20
od Alexandru Rogojan
Zobrazenia 560
Aktualizované pred 9 dňami
Zverejnené dňa 12/06/2018
Zrušenie hostingových služieb.Návody /Komerčný

V tomto tutoriáli ilustrujeme proces zrušenia hostingovej služby z účtu klienta Hostico.

16
od Mark Dohi
Zobrazenia 6689
Aktualizované pred 11 mesiacmi
Zverejnené dňa 04/06/2018