Reaktivácia hostingových balíkov
V nasledujúcich riadkoch prejdeme všetky informácie a postup reaktivácie hostingových balíkov z účtu zákazníka Hostico.
Každý z nás sa stretol so situáciou, kedy sa nám nepodarilo vykonať platbu z rôznych dôvodov, a naše služby boli pozastavené. Opätovné aktivovanie, vo väčšine prípadov, zahŕňa kontaktovanie podpory, a ak táto neposkytuje telefonickú podporu alebo live chat, jediným zostávajúcim riešením je e-mail, ktorý, v závislosti od pohotovosti tímu, môže priniesť rýchlejšie alebo nie riešenie.
V nasledujúcich krokoch prejdeme potrebnými krokmi na reaktiváciu hostingového balíka z účtu klienta Hostico.
Prvá vec, ktorú musíme urobiť, je zabezpečiť, že sme prihlásení do správneho zákazníckeho účtu, kde sa nachádza pozastavená služba.
Potom prejdeme na ľavú stranu do sekcie „Služby” a pristúpime k pozastavenej službe vo svojom účte, ktorú chceme znovu aktivovať.
Ako sme správne pristupovali službe, všetky možnosti v paneli budú monochromatické (šedé), s výnimkou sekcie v hornej časti stránky.
Aby sme spustili proces opätovného aktivovania, klikneme na zelené tlačidlo „Dočasná reaktivácia”.
Poznámka: Ak nie je možné obnoviť balík (z rôznych dôvodov), oznámenie v hornej časti stránky nebude prítomné a obnovenie nebude možné uskutočniť.
Ak proces prebehol úspešne, privítajú nás správou o potvrdení a po obnovení stránky budú všetky funkcie hostingového balíka opäť aktívne.
Poznámka:
- Preddefinované, hostingové služby sú automaticky udržiavané aktívne po dobu 7 dní po dátume splatnosti. Reaktivácia balíka môže byť požiadaná na ďalších 7 dní, čím sa celková doba odkladu predĺži na 14 dní od dátumu splatnosti.
- Reaktivácia služieb je možná iba po uplynutí 90 dní. Ak ste požiadali o predchádzajúcu reaktiváciu v posledných 90 dňoch, reaktivácia nebude možná ani z vašej strany, ani zo strany operátora Hostico.
- V prípade služieb pozastavených z iných dôvodov, ako je porušenie podmienok a pravidiel Hostico, nie je možné opätovné aktivovanie z rozhrania klienta.
- Reaktivácia uzavretého hostingu nie je možná. Ak ste mali hosting, ktorý bol zmazaný zo serverov Hostico, bude potrebné buď zadať objednávku na novú službu (ak už staré súbory nie sú relevantné), alebo kontaktovať tím podpory, aby ste zistili, či je možnosť obnovenia starých súborov.
- V prípade, že ste v posledných 90 dňoch nepožiadali o reaktiváciu a tlačidlo na reaktiváciu nie je prítomné, budete musieť kontaktovať obchodné oddelenie, aby ste overili uvedenú situáciu.