
Obsah
I. Všeobecné
II. Správa aplikácie
III. Trvanie
IV. Zmeny v prevádzke, resp. vzhľad aplikácie/situa
V. Náklady
VI. Asistencia / Podpora
VII. Dostupnosť
VIII. Obmedzenie správy
IX. Obmedzenie zodpovednosti
X. Služby vývoja
XI. Finančné
I. Všeobecné
Správa aplikácií uvedených na stránke prezentácie služieb sa bude vykonávať v súlade s týmito podmienkami a ustanoveniami.
II. Správa aplikácie
Zákazník súhlasí s delegovaním prístupu k administratívnym právam spoločnosti Hostico, ktorá bude jediným držiteľom týchto práv po dobu poskytovania služby.
Odporúčame túto prax na elimináciu možnosti vykonania nesprávnych konfigurácií, konkrétne inštalácie/odinštalácie/aktualizácie problematických rozšírení/tém.
Aktualizáciu rozšírení/tém/aplikácií vykonáme čoskoro po oficiálnom sprístupnení aktualizácie, s výnimkou naliehavých bezpečnostných aktualizácií, ktoré budú aplikované ihneď po ich sprístupnení, aj počas dňa, ak to bude potrebné. Aktualizácia rozšírení, témy a aplikácie sa bude konať maximálne dvakrát za mesiac. Obmedzujeme počet aktualizácií pre lepšie zoskupenie a posúdenie ich kompatibility s ostatnými komponentmi, ktoré tvoria aplikáciu.
Snažíme sa vyhnúť narušeniu funkčnosti stránky vykonaním údržbových prác v izolovaných prostrediach (staging alebo klony), ktoré budú následne skopírované do produkčného prostredia.
Nemôžeme zaručiť úplnú absenciu nepríjemných udalostí. Aktualizácia rozšírení/tém zakúpených klientom a prístupných iba im sa uskutoční len po poskytnutí príslušných rozšírení/tém.
III. Doba
Počiatočný proces optimalizácie a zabezpečenia aplikácie sa pohybuje medzi 5-15 pracovnými dňami, počnúc okamihom, keď aplikáciu/stránku preberá tím xCMS.
Počas tohto obdobia môže byť klient kontaktovaný za účelom poskytnutia informácií týkajúcich sa funkčnosti/dizajnu aplikácie.
IV. Zmeny funkčnosti, resp. vzhľad aplikácie/stránky
Počas procesu optimalizácie a zabezpečenia môže byť potrebné odstrániť/vymeniť niektoré rozšírenia alebo témy.
Táto potreba bude komunikovaná a rozhodnutie bude patriť klientovi. Niet pochýb, že proces optimalizácie a zabezpečenia bude obmedzený zachovaním určitých rozšírení/tém.
V. Náklady
Počiatočný poplatok, konkrétne jednorazový poplatok za službu, je 200€ počas počiatočného procesu, kde sú implementované všetky kroky zahrnuté v službe.
Mesačný predplatný poplatok pre zákazníkov, ktorí si zvolia spravovanie a monitorovanie aplikácie, je 25€.
Taktiež, v závislosti od prevádzky aplikácie a jej potrieb, môžeme odporučiť zakúpenie ďalších rozšírení alebo prémiových tém.
Akékoľvek náklady na získanie týchto rozšírení alebo tém bude znášať klient.
Služby vývoja budú účtované v rámci hodín asistencie.
VI. Podpora / Podpora
Z dôvodu viacerých situácií, ktoré sa môžu vyskytnúť a ktoré nemôžeme predvídať vzhľadom na množstvo tém a rozšírení používaných pre každú aplikáciu, podpora na ich správu bude poskytovaná iba prostredníctvom systému tiketov a to iba počas hodín 08:00 - 16:00 od pondelka do piatka.
Predpokladáme, že osoba žiadajúca o pomoc s určitými aspektmi aplikácie má základné znalosti týkajúce sa technológie súvisiacej s aplikáciou a ponúkanými službami. Vyhradzujeme si právo obmedziť úroveň poskytovanej pomoci v prípade absencie týchto znalostí.
Pomoc bude poskytovaná na báze najlepších snáh - je nemožné byť si vedomý všetkých dostupných rozšírení/tém, nekompatibilít, zraniteľností a situácií, ktoré ich inštalácia môže vytvoriť.
Na základe služieb poskytovaných na stránke xCMS budeme reagovať na nasledujúce požiadavky týkajúce sa správy aplikácií v rámci limitu 2 hodín (neprenášateľné) za mesiac:
- odstraňovanie problémov s rozšíreniami/témami/aplikáciami
- optimalizácie aplikácií (doba načítania, cacheovanie atď.)
- konflikty rozšírení/tém
- inštalácia rozšírenia
Nebudeme poskytovať služby pre:
- dizajn/redizajn/štýlovanie/brandovanie
- SEO optimalizácia / poradenstvo
- vývoj tém/predlžení
- integrácia aplikácií tretích strán (akékoľvek, ktoré neboli vytvorené na použitie na príslušnej platforme)
Ak existujú nejasnosti ohľadom klasifikácie potrieb alebo nevyhnutností, môžete kontaktovať príslušné oddelenie služby na objasnenie.
VII. Dostupnosť
Služba je dostupná iba v rámci hostingových balíčkov Hostico.
Prijatie webových stránok do tejto služby bude založené výhradne na podmienkach uvedených.
Vyhradzujeme si právo odmietnuť akúkoľvek webovú stránku z akýchkoľvek dôvodov, ktoré považujeme za platné.
VIII. Obmedzenie správy
Správa bude obmedzená iba na služby a aplikácie popísané, resp. zahrnuté na stránke xCMS.
Pridávanie/úprava/výmena textu/produktov/obrázkov alebo akéhokoľvek iného obsahu, ako aj schvaľovanie/zaregistrovanie/odobrenie používateľov, objednávok, komentárov alebo akejkoľvek inej služby, resp. typu služby tohto druhu alebo podobnej, nie je zahrnuté v tejto službe.
Úspech optimalizačných a bezpečnostných operácií závisí aj od úrovne prispôsobenia aplikácie na úrovni kódu alebo databázy.
V prípade silne prispôsobených aplikácií si vyhradíme právo kategorizovať vykonávanie operácií ako vývojové úlohy.
IX. Obmedzenie zodpovednosti
Klient uznáva, že nepreberáme zodpovednosť za vykonávanie akýchkoľvek administratívnych operácií, respektíve inštaláciu/odstránenie/aktualizáciu rozšírení/šablón, ako aj niektoré nastavenia vykonané na úrovni aplikácie klientom. Tieto operácie môžu priniesť neželané zmeny v zobrazení, funkčnosti, výkonnosti a respektíve bezpečnosti aplikácie. Odporúčame, aby nás pred inštalovaním/odstraňovaním/modifikovaním/aktualizovaním rozšírenia/šablóny kontaktovali na analýzu vedľajších účinkov. V prípade, že bude potrebné obnoviť predchádzajúci stav aplikácie v dôsledku úprav vykonaných používateľom, vyhradzujeme si právo vykonať operáciu iba v rámci hodín podpory.
- Neručíme za konkrétnu hodnotu PageSpeed alebo čas načítania - stránka bude optimalizovaná na najlepšiu možnú variantu, pričom sa zohľadní aplikácia a nainštalované/používané rozšírenia/témy.
- Negarantujeme optimalizáciu aplikácie pre všetky dostupné zariadenia; niekedy môžu nainštalované témy/rozšírenia ovplyvniť fungovanie a zobrazenie stránky na určitých zariadeniach.
- Nemôžeme zaručiť úspešné dokončenie aktualizácie. Úspech aktualizácie závisí od niekoľkých faktorov, vrátane úrovne prispôsobenia aplikácie a verzie použitej aplikácie.
- Aktualizácie medzi verziami s významnými štrukturálnymi alebo funkčnými rozdielmi rovnakého komponentu (aplikácia, rozšírenie, téma atď.) budú podliehať osobitnej analýze nákladov a času. Klient bude o tomto aspekte informovaný a následné pokračovanie procesu bude podmienené ich akceptovaním a potvrdením.
- Čo môžeme zaručiť, však je, že ak aktualizácia nebude úspešne dokončená, obnovíme pôvodnú verziu stránky. Vždy robíme zálohy pred vykonaním tohto procesu.
- Nemôžeme zaručiť nepreniknuteľnú bezpečnosť. Je pravdepodobné, že existujú nezaznamenané zraniteľnosti, ktoré môžu viesť k zneužitiu aplikácií/stránok. Implementujeme špecifické aj všeobecné bezpečnostné opatrenia. Napriek tomu bude vždy existovať možnosť kompromitácie aplikácie/stránky.
- Ochrana pred určitými typmi DDoS útokov sa vykonáva na úrovni servera/siete.
- V prípade kompromitácie nemôžeme zaručiť obnovenie stránky. Útočníci často spôsobujú nezvratné poškodenie stránky, jediným riešením je jej obnovenie. V týchto prípadoch môžeme len pomôcť obnoviť čo najviac údajov.
- Ak klient trvá na práci s konkrétnym rozšírením, témou, aplikáciou alebo verziou, ktoré sme prezentovali ako problematické, klient preberá zodpovednosť za výkonnostné alebo bezpečnostné incidenty spôsobené týmto.
- V žiadnom prípade nebudeme zodpovední za žiadne škody (vrátane, ale nie výlučne, straty údajov alebo zisku, priame alebo nepriame v dôsledku prerušenia prevádzky stránky/aplikácie) vyplývajúce z vykonania predstavených operácií.
- Vyhradzujeme si právo prerušiť poskytovanie tejto služby kedykoľvek počas spolupráce, pričom vrátenie finančných prostriedkov v tejto situácii bude vykonané podľa podmienok uvedených v kapitole Financie tohto dokumentu.
- Nepracujeme s pirátskymi rozšíreniami alebo témami.
- V prípade vykonávania administratívnych operácií, ktoré priamo alebo nepriamo ovplyvňujú opatrenia prijaté na zabezpečenie a optimalizáciu webovej stránky/aplikácie, operácie vykonávané externými osobami pre Hostico si vyhradzujeme právo požadovať zakúpenie hodín asistencie na opätovné vykonanie všetkých analytických operácií týkajúcich sa výkonu/zabezpečenia webovej stránky.
- Bezpečnosť a výkonnosť aplikácie bežiacej v zdieľanom prostredí sú priamo spojené s bezpečnosťou a spotrebou zdrojov aplikácií, s ktorými spolu žije. V týchto situáciách spolužitia nezodpovedáme za bezpečnosť a výkonnosť aplikácie a odporúča sa spustiť aplikáciu v dedikovanom izolovanom prostredí.
- Nepredpokladáme zodpovednosť v prípade ohrozenia aplikácie/webovej stránky v dôsledku rozšírenia alebo témy, pre ktoré nebola aktualizovaná verzia poskytnutá klientom v situáciách, kde má klient prístup iba na stiahnutie novej verzie. V takom prípade môže byť situácia vyriešená buď obnovením čistej zálohy, ak existuje, čo sa vykoná bez poplatku, alebo opätovným skenovaním a čistením aplikácie, čo je operácia, ktorá sa vykoná za poplatok v rámci hodín podpory.
X. Služby vyvoja
Zmena alebo písanie kódových riadkov bez ohľadu na ich typ (HTML, CSS, JS, PHP, SQL, atď.) sa klasifikuje ako vývojová služba a bude účtovaná v rámci podpory.
Hostico si vyhradzuje právo odmietnuť požiadavky na vývoj.
Rozhranie stránok nie je našou zodpovednosťou - ak inštalácia/odstránenie rozšírenia poškodí vzhľad stránky, alebo ak zmena témy vedie k poruche, nezobrazeniu alebo nesprávnemu zobrazeniu niektorých prvkov, riešenie týchto situácií patrí do kategórie webového vývoja a bude účtované podľa toho.
Aktualizácia rozšírení, tém, aplikácií, ktoré prešli zmenami na úrovni kódu alebo databázy, patrí do kategórie vývojových služieb v prípadoch, keď ich aktualizácia nemôže byť vykonaná bez nutnosti obnoviť/modifikovať/aktualizovať tieto zmeny.
XI. Finančný
General
- Ceny platné pre túto službu sú zobrazené pri uskutočnení objednávky hostingového balíka Hostico.
- Poplatok za inštaláciu je samostatný a nezahŕňa náklady na predplatné za prvý mesiac.
- Spravované hostingové služby majú počiatočný poplatok za nastavenie, ktorý zahŕňa všetky služby xCMS
- Po tejto inštalačnej poplatku bude predplatné platené za obdobie zodpovedajúce zvolenému hostingovému balíku.
- Ako budú poskytované služby vývoja, budú fakturované osobitne za každú úlohu v rámci hodín podpory
- Služba sa zakúpi s hostingovým balíkom a aktivuje sa na príslušnej doméne alebo aplikácii.
- Service sa nedá preniesť na inú doménu alebo aplikáciu, s výnimkou prípadu, keď ide len o zmenu názvu domény, pričom spravovaná aplikácia si zachováva svoj stav.
- V prípade webových stránok/aplikácií, ktoré sú silne infikované, si Hostico vyhradzuje právo požadovať dezinfekčný zásah počas hodín podpory.
- Akékoľvek opätovné prihlásenie na túto službu v dôsledku jej prerušenia v dôsledku zmeny poskytovateľa hostingu, ukončenia používania služby, neplatenia alebo z akéhokoľvek iného dôvodu považovaného spoločnosťou Hostico za platný, si vyžaduje zaplatenie inštalačného poplatku
Vrátenie peňazí
Táto služba nie je pokrytá 30-dňovou zárukou vrátenia peňazí.
Počiatočný poplatok za nastavenie spolu s predplatným na prvý mesiac bude vrátený iba v prípade, že žiadosť o vrátenie peňazí bude podaná pred začiatkom skutočnej verifikácie stránky/aplikácie.
Vrátenia peňazí budú vykonané iba za sumy zaplatené vopred a iba za celé zostávajúce mesiace, za ktoré bolo zaplatené.
Posledná aktualizácia: 03.07.2024