Záväzok k kvalite

Zmluva o úrovni služieb (SLA) Záväzok kvality pre webhostingové balíky

Záväzok kvality SLA (Dohoda o úrovni služieb)
Záväzok kvality SLA (Dohoda o úrovni služieb)

Záväzok kvality ponúkaný pre služby webhostingu

Toto záväzok kvality alebo SLA (Dohoda o úrovni služieb) sa vzťahuje na celú škálu služieb, ktoré ponúka Hostico.

Pod "prevádzkovou dobou" chápeme ročné percento, v ktorom je webová stránka dostupná na prístup z neutrálnych miest prostredníctvom HTTP.

Dostupnosť sa meria pomocou monitorovacích systémov Hostico.

Zaručujeme prevádzkovú dobu 99,9% s cieľom dosiahnuť 100% pre webové stránky každého klienta.

Ako tento údaj klesne pod 99,9 % dostupnosti, nevyžiadaná doba bude proporcionálne kompenzovaná na nasledujúcej faktúre:

Prevádzková doba/Percento

  • 99.0% - 99.8% : 5%
  • 98.0% - 98.9% : 10%
  • 95.0% - 97.9% : 20%
  • 90.0% - 94.9% : 50%
  • 0.00% - 89.9% : 100%

 

Obdobie výpadku sa vypočíta na základe fakturačného cyklu poslednej zaplatenej proformy pomocou nasledujúceho vzorca: [Počet hodín výpadku / (Zaplatené dni * 24)] * 100


V prípade serverov, kde klient preberá zodpovednosť za správu, sa záväzok kvality bude týkať iba dostupnosti sieťového pripojenia zariadenia.

Hostico použije svoje technické, obchodné a organizačné metódy na poskytovanie funkčných služieb 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zákazníci uznávajú, že služby môžu byť dočasne nedostupné alebo nefunkčné z rôznych dôvodov, vrátane periodických údržbových procedúr alebo vylepšení ("Plánované údržbové operácie"). Hostico bude zákazníkov informovať najmenej 48 hodín pred vykonaním údržbových operácií, ktoré môžu trvať dlhšie ako 15 minút, a použije všetky technické a obchodné prostriedky na minimalizáciu týchto prerušením, nedostupností alebo nefunkčností svojich serverov.

Účty zákazníkov nebudú kreditované v rámci tohto záväzku kvality, ak akákoľvek chyba alebo porucha webovej stránky je spôsobená alebo generovaná:

  • nefunkčnosť služieb z dôvodov, ktoré nie sú pod kontrolou Hostico alebo ktoré Hostico nemôže predvídať
  • prerušenie telekomunikačných alebo digitálnych prenosových liniek, útoky na siete, preťaženie siete alebo iné poruchy
  • vojny, zemetrasenia, prírodné katastrofy - požiar, víry, hackeri, crackeri
  • nepravidelná funkcia softvéru poskytovaného iným zdrojom (bezplatné skripty, softvér pre elektronický obchod alebo online platobné procesory)
  • DDoS, embarga, akcie orgánov.
  • hardvérové zlyhania
  • problémy súvisiace s DNS alebo inými problémami, ktoré nemôže Hostico ovládať
  • problémy s prístupom klientov k FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB 
  • softvérové poruchy spôsobené činmi klienta / jeho zamestnancov alebo iných tretích strán, ktoré do nich zasahujú
  • činy alebo opomenutia klienta, jeho zamestnancov alebo tretích strán, ktoré pristupujú k službám poskytovaným spoločnosťou Hostico a zasahujú do nich, bez ohľadu na to, či majú súhlas klienta alebo nie


Kredit účtov sa vykonáva v percentách, na základe opakujúcich sa poplatkov, pozostávajúcich z zliav uplatnených na nasledujúce vystavené faktúry.