
Záväzok kvality ponúkaný pre služby webhostingu
Toto záväzok kvality alebo SLA (Dohoda o úrovni služieb) sa vzťahuje na celú škálu služieb, ktoré ponúka Hostico.
Pod "prevádzkovou dobou" chápeme ročné percento, v ktorom je webová stránka dostupná na prístup z neutrálnych miest prostredníctvom HTTP.
Dostupnosť sa meria pomocou monitorovacích systémov Hostico.
Zaručujeme prevádzkovú dobu 99,9% s cieľom dosiahnuť 100% pre webové stránky každého klienta.
Ako tento údaj klesne pod 99,9 % dostupnosti, nevyžiadaná doba bude proporcionálne kompenzovaná na nasledujúcej faktúre:
Prevádzková doba/Percento
- 99.0% - 99.8% : 5%
- 98.0% - 98.9% : 10%
- 95.0% - 97.9% : 20%
- 90.0% - 94.9% : 50%
- 0.00% - 89.9% : 100%
Obdobie výpadku sa vypočíta na základe fakturačného cyklu poslednej zaplatenej proformy pomocou nasledujúceho vzorca: [Počet hodín výpadku / (Zaplatené dni * 24)] * 100
V prípade serverov, kde klient preberá zodpovednosť za správu, sa záväzok kvality bude týkať iba dostupnosti sieťového pripojenia zariadenia.
Hostico použije svoje technické, obchodné a organizačné metódy na poskytovanie funkčných služieb 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zákazníci uznávajú, že služby môžu byť dočasne nedostupné alebo nefunkčné z rôznych dôvodov, vrátane periodických údržbových procedúr alebo vylepšení ("Plánované údržbové operácie"). Hostico bude zákazníkov informovať najmenej 48 hodín pred vykonaním údržbových operácií, ktoré môžu trvať dlhšie ako 15 minút, a použije všetky technické a obchodné prostriedky na minimalizáciu týchto prerušením, nedostupností alebo nefunkčností svojich serverov.
Účty zákazníkov nebudú kreditované v rámci tohto záväzku kvality, ak akákoľvek chyba alebo porucha webovej stránky je spôsobená alebo generovaná:
- nefunkčnosť služieb z dôvodov, ktoré nie sú pod kontrolou Hostico alebo ktoré Hostico nemôže predvídať
- prerušenie telekomunikačných alebo digitálnych prenosových liniek, útoky na siete, preťaženie siete alebo iné poruchy
- vojny, zemetrasenia, prírodné katastrofy - požiar, víry, hackeri, crackeri
- nepravidelná funkcia softvéru poskytovaného iným zdrojom (bezplatné skripty, softvér pre elektronický obchod alebo online platobné procesory)
- DDoS, embarga, akcie orgánov.
- hardvérové zlyhania
- problémy súvisiace s DNS alebo inými problémami, ktoré nemôže Hostico ovládať
- problémy s prístupom klientov k FTP, POP, IMAP, SMTP, DNS, WEB
- softvérové poruchy spôsobené činmi klienta / jeho zamestnancov alebo iných tretích strán, ktoré do nich zasahujú
- činy alebo opomenutia klienta, jeho zamestnancov alebo tretích strán, ktoré pristupujú k službám poskytovaným spoločnosťou Hostico a zasahujú do nich, bez ohľadu na to, či majú súhlas klienta alebo nie
Kredit účtov sa vykonáva v percentách, na základe opakujúcich sa poplatkov, pozostávajúcich z zliav uplatnených na nasledujúce vystavené faktúry.