Zaplatil som, prečo sa faktúra zobrazuje ako nezaplatená?
Zistite, prečo sa faktúra s nezaplatenou sumou objaví hneď po uskutočnení platby a ako sa spracovávajú platby na aktiváciu služieb. Užitečné podrobnosti tu!
Platby sú spracovávané manuálne predajným oddelením v poradí, v akom sú prijaté. V prípade vysokého objemu platieb alebo komplikácií týkajúcich sa platby môžu vzniknúť oneskorenia medzi platbou klienta a vystavením faktúry, ako aj aktiváciou alebo obnovením služieb. Však v drvivej väčšine prípadov je faktúra vystavená v priebehu niekoľkých minút od prijatia platby.
Dôležité: V posledný deň alebo posledné dni mesiaca budú faktúry za platby kartou vystavené iba prvý pracovný deň nasledujúceho mesiaca. Aj keď sa faktúra v tomto období zobrazí so stavom NEZAPLATENÉ, objednané alebo obnovené služby budú spracované podľa požiadavky. Tento oneskorenie je spôsobené účtovnými dôvodmi, a následne bude vystavená konečná daňová faktúra za prijatú sumu. Pre podrobnosti týkajúce sa štruktúry faktúry si môžete konzultovať tento tutoriál.
V prípade platieb bankovým prevodom odporúčame zaslať doklad o platbe na adresu commercial@hostico.com, ak chcete aktiváciu alebo obnovu služieb uskutočniť vopred. Faktúra bude vystavená až po prijatí sumy na bankový účet spoločnosti Hostico. Spracovanie bankových transakcií môže trvať od 2 do 24 hodín pre domáce prevody, zatiaľ čo pre medzinárodné transakcie môže trvanie dosiahnuť 48-72 hodín, v závislosti od vydávajúcej banky.