Zadanie objednávky hostingu.
Naučte sa objednať hosting na Hostico, výberom požadovaného balíka, konfiguráciou možností a využitím bezplatnej registrácie domény.
Úvod
- Tento návod ilustruje kroky potrebné na zadaní objednávky hostingu;
Požiadavky
- Aktívny účet zákazníka Hostico;
Kroky
- Po prihlásení do klientského účtu Hostico prejdite na Hosting -> Web Hosting;
- Na novootvorenej stránke si budete musieť vybrať hostingový balík, ktorý je vhodný pre typ stránky, ktorú chcete vytvoriť;
Po pridaní do košíka požadovaného balíka sa otvorí nové okno, ktoré nám umožní buď upraviť konfiguráciu balíka, alebo zaplatiť za vybraný balík.
Moje nákupné košíky ponúka nasledujúce funkcie:
(1) Účtovné obdobie - v závislosti od zvoleného obdobia môžu platiť aktívne ponuky;
(2) Názov hostiteľa - zadané bude doménové meno, ktoré chceme hosťovať, či už sa má zaregistrovať alebo už je u iného poskytovateľa;
(3) Možnosti - z tohto menu môžeme nastaviť prostriedky pridelené na balík *pridanie inej konfigurácie, než je štandardná, povedie k rôznej konečnej cene ako počiatočná;
(4) Súhrn košíka - stránka, na ktorej sú zobrazené náklady vybraného balíka/služieb.
Dôležité! Pri zakúpení hostingového balíka s minimálnym fakturačným obdobím jedného roka je v ponuke zahrnutá bezplatná registrácia alebo prevod domény z nasledujúcich rozšírení: .ro, .eu, .com, .net, .org, .info, .biz, .us, .co.uk. Doména je registrovaná/prevádzaná bez poplatku iba v prvom fakturačnom roku; po tomto období sa uplatní príslušný poplatok za každé rozšírenie.
- Stlačením tlačidla Dokončiť objednávku, bola objednávka vytvorená a faktúra na platbu bola automaticky vydaná.
Poznámka
- Administratívne údaje spolu s menami serverov budú zaslané na e-mailovú adresu priradenú k zákazníckemu účtu po aktivácii objednávky.