Nové funkcie implementované v rámci klientského účtu Hostico.
Nové funkcie dostupné pre klientov Hostico, SMS notifikácie, zmeny proforma, e-mailová autentifikácia.

Funkcie
Okrem štúdia, testovania a periodického zavádzania nových pracovných metód, optimalizácie a zabezpečenia webhostingových služieb, ktoré ponúkame, tiež hľadáme spôsoby, ako zlepšiť vzťah s našimi zákazníkmi a uľahčiť prácu, ktorú potrebujú vykonať vo vzťahu k nám.
Preto sme v poslednom mesiaci implementovali niekoľko nových funkcií do fakturačného systému.
SMS
Na žiadosť niekoľkých klientov sme implementovali SMS upozornenia. Aktivácia tejto možnosti je voliteľná a môže sa uskutočniť ako z klientskej účtu, tak aj pri vytváraní klientského účtu. SMS upozornenia budú zasielané pri: generovaní pro forma faktúry systémom a nie ako výsledok zadania objednávky, ako aj pri potenciálnom pozastavení hostingového účtu bez ohľadu na dôvod pozastavenia (neplatenie, zneužitie atď.).
SMS správy sa budú javiť ako odoslané z "Hostico", prosím, neodpovedajte na tieto SMS správy, pretože nebudú mať žiaden účinok, keďže ide o jednosmerný komunikačný kanál.
Aktiváciu/deaktiváciu SMS upozornení je možné vykonať z klientského účtu Hostico v sekcii "Moje údaje" zaškrtnutím/odškrtnutím políčka vedľa možnosti SMS.
Autentifikácia e-mailu
Aby sme zjednodušili autentifikáciu do účtu, prehliadanie, platenie a sťahovanie faktúry, na ktorú bola prijatá notifikácia alebo potvrdenie platby, implementovali sme autentifikáciu priamo z prijatého emailu. Kliknutím na číslo proforma/fiskálnej faktúry sa automaticky prihlásite do svojho zákazníckeho účtu Hostico a zodpovedajúca faktúra sa zobrazí.
Zákazníci, ktorí aktivovali 2FA (dvojfaktorová autentifikácia), sa týmto spôsobom nemôžu prihlásiť a budú presmerovaní na prihlásenie do klientského účtu.
Odkazy súvisiace s faktúrami sú platné po dobu 7 dní od prijatia notifikácie alebo potvrdenia platby. Po uplynutí tejto doby bude potrebné autentifikovať sa zadaním relevantných údajov zákazníckeho účtu (užívateľské meno a heslo).
Úprava proformy
Klienti, ktorí chcú, si teraz môžu upraviť proforma faktúry vydané za aktívne služby. V prípade, že je potrebné fakturovať službu na iné údaje, napríklad prechod z údajov osoby na údaje právnickej osoby alebo naopak.
Úprava je dostupná iba pre proforma faktúry, daňové faktúry už nie je možné upravovať.
Možnosť je dostupná v klientskom účte v sekcii "Financie" kliknutím na faktúru, ktorá potrebuje úpravu.